خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۵ ب.ظ

نیمار: تصوراتم از مسی کاملا اشتباه بود


مهاجم بارسلونا می گوید که تصورات او از مسی کاملا اشتباه بوده و او انسانی قابل احترام و بسیار خوب است.


نیمار سرانجام پس از کش و قوس های زیاد به بارسلونا پیوست تا در کنار لیونل مسی زوج خطرناکی را در خط حمله آبی- اناری‌ها تشکیل دهد. این بازیکن برزیلی که بسیاری از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان یاد می کنند در نخستین فصل حضورش در آبی-اناری‌ها نمایش خوبی نداشت و این را خود او هم قبول دارد.

او در این باره گفت: شروع سختی با بارسلونا داشتم. قبول دارم که نتوانستم انتظارات را برآورده کنم اما بد هم نبودم. امیدوارم که در ادامه عملکرد بهتری داشته باشم و بتوانم به تیمم کمک کنم.

وقتی نیمار به بارسلونا پیوست بسیاری می گفتند که او نمی تواند با مسی کنار بیاید و باید هر چه سریعتر یکی از این دو بازیکن از آبی-اناریها جدا شود اما به نظر می رسد که پیش بینی ها اشتباه از آب درآمد چرا که نیمار از رابطه بسیار خوبش با مسی سخن گفت:" قبل از اینکه به بارسلونا بپیوندم تصورات بسیار بدی درباره مسی داشتم. اطرافیانم می گفتند که او آدم بسیار گوشه گیر و محافظه کاری است و با هیچ کس صحبت نمی کند اما واقعیت چیز دیگری بود."

او همچنین گفت: الان همه چیز متفاوت شده است. درست برعکس تصورات و برداشت های قبلی من. مسی گذشته از این که یک نابغه است رفتار بسیار خوبی هم چه در مستطیل سبز و چه در خارج از آن دارد. من رابطه بسیار خوبی با مسی دارم. او نه تنها با من بلکه با دیگران هم بسیار خوب است. وقتی رفتار مسی با دیگران را مشاهده می کنی یقین پیدا می کنی که او شخصیت لطیفی دارد. اصلا نمی توانم درباره مسی سخنان بدی را بر زبان آورم، چرا که او آدم محترم و قابل احترامی است و من اصلا با او مشکلی ندارم.

تیم ملی فوتبال برزیل با تیم های مکزیک، کرواسی و کامرون همگروه است و در بازی افتتاحیه بامداد جمعه به مصاف کرواسی می رود.
  • محمد حسینی

عرفان خبر

فوتبال

مسی

نیمار

نظرات  (۱)

راستش را بخواهی امروز هیچ اتفاق خاصی رخ نداد
فقط حدود ظهر باران کوتاهی بارید اما زار زار …

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی