خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........

باشگاه بارسلونا بیانیه‌ای عجیب درباره پیوستن فابرگاس به چلسی منتشر کرد.


پس از اینکه باشگاه چلسی سسک فابرگاس، هافبک بارسلونا را با عقد قراردادی پنج ساله رسماً به خدمت گرفت تا جانشین فرانک لمپارد کند باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای عجیب به جدایی هافبک 27 ساله‌اش واکنش نشان داد.

به نقل از تسنیم، باشگاه بارسلونا در این باره اعلام کرد: هر فصل شاهد سیر نزولی در آمار و عملکرد فابرگاس در تیم بودیم. با وجود اینکه او در شروع هر فصل درخشان ظاهر می‌شد اما هر چه به پایان فصل نزدیک می‌شدیم به تدریج عملکردش سیر نزولی پیدا می‌کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: فابرگاس به عنوان بازیکنی که در خط حمله بازی می‌کند و وظیفه‌اش گلزنی و دادن پاس گل است، در پایان هر فصل عملکردش ضعیف می‌شد. او در 24 بازی پایان سه فصل اخیر به ترتیب یک، شش و یک گل به ثمر رساند. بنا به دلایلی عملکرد فابرگاس هیچگاه در نیم‌فصل دوم مسابقات به اندازه نیم‌فصل اول خوب نبوده است.

فابرگاس در سه سالی که در بارسلونا عضویت داشت در 151 بازی به میدان رفت و 42 گل به ثمر رساند و با این تیم به عنوان قهرمانی لالیگا و جام حذفی اسپانیا رسید.

نظرات  (۱)

  • سید علی غضنفری
  •   باسلام
    وب خوبیست.خوشحال میشم که به من هم سر بزنید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی