خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۸ ق.ظ

هلند با صدرنشینی گروه B به جمع 16 تیم رفت

تیم ملی فوتبال هلند با پیروزی مقابل شیلی با کسب 9 امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد و شیلی هم به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد.


تیم‌های ملی هلند و شیلی در دور سوم مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل، در گروه B و از ساعت 20:30 به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری هلند به پایان رسید.

در این دیدار که در ورزشگاه کورینتیانس شهر سائوپائولو انجام می‌شد، دو تیم برای اینکه بتوانند خود را به عنوان تیم صدرنشین گروه B معرفی کنند، برابر هم قرار گرفتند. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، اما در نیمه دوم شاگردان فن‌خال در دقیقه 77 روی یک ارسال توسط لروی فر به گل رسیدند. لاله‌های نارنجی در دقایق پایانی بازی نیز توسط ممفیس به گل رسیدند تا با گل دقیقه 2+90 این بازیکن هلند با نتیجه 2 بر صفر بازی را به پایان برساند.

هلندی‌ها با این پیروزی 9 امتیازی شدند و به عنوان تیم اول گروه B باید به مصاف تیم دوم گروه A بروند که این تیم هنوز مشخص نشده است.
  • محمد حسینی

عرفان خبر

هلند

نظرات  (۱)

  • بهنام عبدالهی
  • سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
    من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
    شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی