خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۹ ب.ظ

تساوی برزیل و شیلی در نیمه اول

برزیل در نیمه نخست دیداربرابر شیلی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 به نتیجه تساوی رضایت داد.


  مرحله یک هشتم نهایی جهانی جام جهانی 2014 از ساعت 20 و 30 دقیقه امروز (شنبه) با دیدار برزیل و شیلی در ورزشگاه مینه‌رائوی شهر بلوهوریزنته آغاز شد که نیمه نخست آن با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این نیمه داوید لوئیز (18) برای برزیل و الکسیس سانچز (32) برای شیلی گل زدند.

برزیلی‌ها که با  حمایت همه جانبه هواداران‌شان در کشور خود پذیرای تیم ملی شیلی بودند،‌ از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و چند باری هم روی دروازه حریف خطرساز ظاهر شدند.

مقاومت شیلیایی‌ها خیلی طول نکشید و شاگردان اسکولاری در دقیقه 18 از روی ضربر کرنری که نیمار ارسال کرد و لوئیز به آن ضربه زد به گل اول دست پیدا کردند. هر چند که بر خلاف اعلام سایت فیفا به نظر می‌رسد ضربه آخر را خارا، مدافع شیلی وارد دروازه این تیم کرده باشد.

سر دادن سرود قهرمانی برزیلی‌ها تنها چند دقیقه در ورزشگاه طنین‌انداز بود و الکسیس سانچز توانست از اشتباه هالک در زمانی که اوت ارسالی از سوی مارسلو را دریافت می‌کرد، بهره ببرد و گل تساوی را در دقیقه 32 برای تیمش به ثمر برساند.

پس از آن برزیل دو سه موقعیت دیگر هم به دست آورد اما با بدشانسی سلسائو مانع از باز شدن دروازه لاروخای آمریکای جنوبی شد. شیلی در دقایق پایانی نیمه اول نیز فشاری روی دروازه میزبان وارد آورد که منجر به گل نشد تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.



  • محمد حسینی

جام جهانی

عرفان خبر

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی