خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸ ق.ظ

کلمبیا با درخشش رودریگز از سد اروگوئه گذشت

کلمبیا با درخشش جیمز رودریگز از سد اروگوئه گذشت تا در مرحله یک چهارم نهایی حریف برزیل شود.


تیم‌های کلمبیا و اروگوئه از 30 دقیقه بامداد امروز (یکشنبه) در ورزشگاه ماراکانای شهر ریو دوژانیرو به مصاف هم رفتند تا دومین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 را برگزار کنند، دیداری که با برتری 2 بر صفر کلمبیا به اتمام رسید تا این تیم حریف برزیل در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شود.

ستاره بی چون و چرای این بازی جیمز رودریگز بود که دو بار در دقایق 28 و 50 برای تیم تحت هدایت پکرمن موفق به گلزنی شد و با پنج گل‌زده به صدر جدول گلزنان جام بیستم صعود کرد.

در حالی که دو تیم با چاشنی احتیاط بازی را پی گرفته بودند، این جیمز رودریگز کلمبیایی بود که در دقیقه 28 پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و از همان جا دروازه اروگوئه را نشانه گرفت و با یک شوت محکم توپ را به زیر تیر افقی دروازه فرناندو موسلرا چسباند. کلمبیا با این گل زیبا یک بر صفر از حریفش پیش افتاد و در ادامه بازی را اداره کرد تا با پیروزی یک بر صفر به رختکن برود.

اروگوئه که در غیاب لوئیز سوارز پای به میدان گذاشته بود، در نیمه نخست چشم به هنرنمایی ادینسون کاوانی و دیه‌گو فورلان داشت، مهاجمانی که حداقل در 45 دقیقه اول بی‌خطر نشان دادند.

کلمبیایی‌ها نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و تنها پنج دقیقه پس از آغاز این نیمه جیمز رودریگز بازهم هنرنمایی کرد و اختلاف دو تیم را به دو گل رساند. بازیکن شماره 10 کلمبیا در دقیقه 50 بازی با شوت خود بار دیگر دروازه اروگوئه بدون سوارز را گشود تا تیمش را 2 بر صفر پیش بیندازد و با پنج گل بالاتر از نیمار،‌ لیونل مسی و توماس مولر در صدر جدول گلزنان جام بیستم بایستد.

در ادامه بازی اروگوئه به خود آمد و بارها به دروازه کلمبیا حمله کرد تا شاید دروازه داوید اوسپینا روی پاشنه بچرخد اما زور شاگردان اسکار تابارز به حدی نبود که این دروازه‌بان آماده سر تعظیم فرود آورد. در نهایت کلمبیا با نتیجه 2 بر صفر مقابل اروگوئه به برتری رسید و یاران سوراز را به خانه فرستاد تا او بیش از این احساس تنهایی نکند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی