خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۸ ب.ظ

دشان: هراسی از رویارویی با آلمان نداریم

سرمربی تیم ملی فرانسه اعلام کرد که شاگردانش هیچ هراسی از مصاف با ژرمن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 ندارند.


در آستانه دیدار تیم‌‌های ملی فرانسه و آلمان در اولین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 برزیل،‌دیدیه دشان که مردانش تا این مقطع از تورنمنت عملکرد تماشایی و قابل قبولی را ارائه و از چهار بازی خود سه پیروزی و یک تساوی کسب کرده‌اند، اظهار داشت: ما از آلمان نمی‌ترسیم و خود را به بهترین شیوه ممکن برای این بازی آماده کرده‌ایم.

به نقل از تسنیم، هافبک پیشین یوونتوس در پاسخ به ادعای یواخیم لو،‌ همتای آلمانی خود روی نیمکت ژرمن‌ها که گفته است فرانسه شانس بیشتری برای صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی دارد،‌ گفت: چقدر دوست داشتنی. باید بگویم که در ابتدای این جام جهانی این آلمان بود که همه از آن به عنوان مدعی قهرمانی یاد می‌کردند. به نظر من این تیم هنوز هم نسبت به تیم ما باتجربه‌تر است.

دشان افزود: من فکر می‌کنم که آلمان برابر غنا در مرحله گروهی مشکلاتی داشت اما از دیگر دیدارها سربلند بیرون آمد. همه ما آلمان را می‌شناسیم. آلمان یک تیم بسیار منسجم است که تعادل و بازیکنان بسیار خوبی دارد.

کاپیتان پیشین خروس‌ها خاطرنشان کرد: از شروع جام جهانی، ‌آلمان از بازیکنان فراوانی استفاده کرده و پست آنها را در زمین بازی تغییر داده است. این نشانه‌ای از منسجم بودن آلمان است.

تیم‌‌های ملی آلمان و فرانسه امشب (جمعه) از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.



نظرات  (۱)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی