خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........

اگرچه ماجرای شکایت امیر قلعه‌نویی از جواد نکونام به دلیل خودداری هر دو طرف از گفت‌وگو با شدت کمتری به نسبت شکایت دایی از مایلی‌کهن دنبال می‌ شود، اما ممنوع الخروج شدن کاپیتان تیم‌ملی مهمترین خبر شب گذشته بعد از برد تیم‌ملی بود.


به گزارش "ورزش سه"، موضوع شکایت امیر قلعه‌نویی از جواد نکونام به جملات تند کاپیتان تیم‌ملی بعد از جدایی وی از استقلال برمی گردد که او در دو مصاحبه مختلف سرمربی استقلال را متهم کرد به اینکه با افراد ناسالم اطرافش روابط فسادانگیزی دارد.

این مصاحبه پرسروصدا در همان مقطع زمانی با واکنش قلعه‌نویی توام شد و او از حق شهروندی خود برای شکایت از کسی که به وی تهمت اخلاقی زده بود، استفاده کرد. شکایت قلعه‌نویی از نکونام از همان روز به جریان افتاده اما به دلیل حضور نکونام در خارج از ایران موضوع حضور وی در دادگاه برای پاسخگویی به اتهامات مدام به تعویق می‌ افتاد. قلعه‌نویی که ظاهرا دو روز پیش هم به دادسرای فرهنگ و رسانه در میدان ارگ مراجعه کرده تا شکایت دیگری را انجام بدهد، در جریان ممنوع الخروجی نکونام نبوده است و تلاشی در این باره نکرده اما با توجه به شکایت 3 ماهه اش از کاپیتان تیم‌ملی، این مساله خود به خود به جریان افتاده. حکمی که همانطور که پیش‌بینی می‌شد، با وثیقه جواد نکونام فعلا شکسته تا بعدا مورد رسیدگی قرار بگیرد.

موضوع مهم درباره نکونام و قلعه‌نویی، تفاوت شرایط ارتباطی بین این دو در دوران مختلف است، قلعه‌نویی در زمان حضور در تیم‌ملی، روابط بسیار محکمی با جواد نکونام داشت و در زمان بازگشت کاپیتان تیم‌ملی به استقلال حامی او بود. اما هر چه که گذشت این دو نتوانستند خود را در دو سوی این خط فرضی استوار کنند و در نهایت ماجراها به سمتی رفت که نفرتی عظیم جای دوستی قدیمی را گرفت.

امروز و در شرایطی که امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام فعلا سکوت خود را در این باره نشکسته اند، بدون شک جامعه فوتبال ایران مثل موضوع محمد مایلی‌کهن و علی دایی برای پا در میانی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. بخصوص که خود قلعه‌نویی جزو افرادی بود که برای رسیدگی به موضوع دعوای دایی و مایلی‌کهن به زندان اوین رفته بود. امروز علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال اولین حرکت جدی را در این زمینه آغاز کرده و قصد دارد با ایجاد یک فضای مناسب برای جلسه ای حضوری کدروت بین این دو را رفع کند.

فتح‌الله‌زاده که نکونام در دوره او به استقلال پیوسته، گفته است تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌ دهد. او همچنین از جامعه فوتبال ایران و رسانه ها درخواست کرد برای حفظ آرامش بین این دو چهره ارزشمند فوتبال ایران، تلاش کنند و از دامن زدن به اختلافات بپرهیزند.


  • محمد حسینی

قلعه نوعی

نکونام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی