خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۲ ب.ظ

پیروزی امیدوار کننده یوونتوس در خانه مالمو

یوونتوس با پیروزی 2-0 مقابل مالمو، در آستانه صعود به مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوسی ها که به سه امتیاز این دیدار به شدت نیاز داشتند، توانستند در این دیدار با گل های یورنته و ته وز به پیروزی برسند تا به لطف پیروزی اتلتیکو مقابل المپیاکوس، اکنون در دیدار پایانی تنها به یک امتیاز نیاز داشته باشند.
در نیمه اول هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی در تیم نیمه بدون گل به پایان برسد.
در آغاز نیمه دوم، این فرناندو یورنته بود که قفل دروازه مالمو را باز کرد. دقیقه 49 بود که پاس خوب مارکیزیو از بین دو مدافع میزبان به مهاجم اسپانیایی رسید و او هم بعد از پشت سر گذاشتن دروازه بان، به راحتی دروازه حریف را باز کرد.
مالمو تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام داد اما این شاگردان آلگری بودند که در دقیقه 88 به گل دوم رسید. پاس پل پوگبا، با ضربه نه چندان خوب ته وز، در عین ناباوری، به گل دوم یوونتوس تبدیل شد. اعتراض بازیکنان مالمو به داور به خاطر خطایی که پیش از گل ته وز انجام شده بود، باعث شد تا داور اریک یوهانسون را با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج کند. مالمو 10 نفره نتوانست کاری از پیش ببرد و یوونتوس با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید.
در دیدار همزمان این گروه، اتلتیکو مادرید 4-0 المپیاکوس را شکست داد تا حالا یوونتوس با 9 و المپیاکوس با 6 امتیاز، به دنبال صعود بعد از اتلتیکوی 12 امتیازی باشند.



  • محمد حسینی

عرفان خبر

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی