خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۶ ق.ظ

پیروزی دشوار بایرن برابر لورکوزن

بایرن مونیخ در دیداری خانگی توانست مقابل بایرلورکوزن به پیروزی 1-0 دست پیدا کند.


به گزارش "ورزش سه"، همان طور که پپ گواردیولا پیش بینی کرده بود، تیمش دیدار آسانی نداشت اما در نهایت توانستند با کسب سه امتیاز، برتری 7 امتیازی شان در صدر جدول را حفظ کنند.
امشب آلیانس آرنا شاهد صحنه غیرمعمولی بود. تیم میهمان بازی را هجومی آغاز کرد و در پانزده دقیقه اول برتری کاملا محسوسی داشت و نبض بازی را در دست گرفته بود. حتی در همان ابتدای کار کریم بالعربی با مانوئل نویر تک به تک شد اما بایرنی‌ها خوش‌شانس بودند که این توپ راهی به درون دروازه نیافت.
شاگردان گواردیولا با گذشت کمتر از نیمی از نیمه اول رفته رفته خودشان را در زمین پیدا کردند با این حال در ایجاد خطر جدی روی دروازه حریف موفق نبودند. آنها از دقیقه 30 به فشار خود افزودند ولی دفاع لورکوزن بسیار خوب و منسجم عمل می‌کرد و لازم نبود راجر اشمیت از این بابت به خود نگرانی راه بدهد. چهل و پنج دقیقه اول بدون گذشتن توپی از خط دروازه‌ها به پایان رسید.
نیمه دوم باواریایی‌ها با اطمینان و تسلط بیشتری بازی را آغاز کردند. فقط پنج دقیقه از شروع این نیمه گذشته بود که فرانک ریبری روی پاسی که ژابی آلونسو با ضربه سر برایش مهیا کرد، توپ را به تور دروازه لورکوزن چسباند. بعد از هفت دقیقه که لورکوزنی‌ها هنوز در شوک به سر می‌بردند، چیزی نمانده بود که توماس مولر فاصله را به دو گل برساند، اما شانس با تیم میهمان یار بود و این موقعیت به گل تبدیل نشد.
شاگردان راجر اشمیت طبیعتا میل به جبران گل خورده داشتند اما بایرنی‌های باتجربه و نامدار با جدیت و تمرکز بالا میدان‌داری می‌کردند تا تیم حریف نتواند صاحب موقعیت شود.
این روند تا دقیقه نود ادامه داشت و در نهایت بایرن با تک گلی که ریبری دقیقه 51 وارد دروازه حریف کرد، به سه امتیاز بازی دست یافت.
  • محمد حسینی

عرفان خبر

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی