خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۳۹ ق.ظ

طالبلو: نمی‌توانم‌ خوشحالی‌ام را توصیف کنم

وحید طالب لو بعد از 3 سال و نیم دوری از استقلال توانست به تیم محبوبش برگردد. او که بارها برای بازگشت به جمع آبی ها ابراز تمایل کرده بود حالا این شانس را دارد که توانایی هایش را نشان بدهد.


 طالب لو به "ورزش سه" گفت امیدوار است که بتواند با کمک به استقلال یک بار دیگر پیراهن تیم ملی را بر تن کند.

نمی توانم برای خوشحالی ام واژه ای را پیدا کنم
واقعیت است که من زمانی که به استقلال آمدم خیلی دوست داشتم برای استقلالی شدنم واژه ای پیدا کنم ولی هرچه فکر کردم نتوانستم کلمه ای که بتواند حالم را توصیف کند، به زبان بیاورم.  من فکر می کنم برگشتن من به استقلال هم برای من اتفاق خوبی است و هم برای این تیم. امیدوارم این فرصت به من داده شود که بتوانم در استقلال موفق باشم.

از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم
این که می گویند از پرسپولیس پشنهاد داشتم درست است. آنها هم به با من صحبت کرده بودند اما من به آنها گفتند بهتر است یک آدم از جنس خودشان به این بروند. من همه چیزم را از استقلال دارم و واقعا این رقابت بین این دو تیم نباید از بین برود. من فکر می کنم این مساله بین دو تیم رقابت ایجاد می کند و این اتفاق خوبی است. اگر استقلال و پرسپولیس با هم رقابت داشته باشند باعث می شوند طرفداران بیشتری به استادیوم بیایند.

فوتبالم را مدیون درخشان هستم
من به نوعی فوتبالم را مدیون آقای درخشان هستم و این موضوع را هرگز کتمان نمی کنم. زمانی که ایشان سرمربی تیم نوجوانان بودند خیلی به من لطف کردند و حمایتم کردند. با این حال من همه چیزم را از باشگاه استقلال دارم و به همین دلیل هم پیشنهاد پرسپولیس را رد کردم. حتی اگر از استقلال هم پیشنهاد نداشتم به پرسپولیس نمی رفتم چون از جنس این تیم نبودم.

هرگز نگفتم برای نیمکت نشینی به استقلال آمده ام
من هرگز نگفتم برای نیمکت نشینی به استقلال آمده ام. خبرنگاری از من سوال کرد که الان شرایط فرق کرده است و ممکن است مثل سابق دروازه بان ثابت استقلال نباشی، من هم گفتم من خیلی شده که بیرون نشسته ام و حرفی نزده ام. من فقط در شرایطی به نیمکت نشینی ام اعتراض می کنم که احساس کنم حقم دارد ضایع می شود. در غیر اینصورت امکان ندارد که به نیمکت نشینی ام اعتراض کنم. الان هم من تمرین می کنم و کادرفنی صلاح می داند که چه کسی بازی کند.

در مورد رقابت با فروزان صحبت نمی کنم
من در مورد رقابت با محسن فروزان حرفی نمی زنم. من کار خودم را در تمرینات انجام می دهد و امیدوارم کادرفنی هرکسی را که حقش باشد بازی بدهد. مهم این است که عملکرد ما باعث سربلندی استقلال و خوشحالی هواداران شود.

می توانم به تیم ملی برسم
من همه تلاشم را برای موفقیت استقلال می کنم و این تنها هدف من است. اما طبیعی است که وقتی عملکرد خوبی داشته باشم می توانم به تیم ملی هم برسم. فکر نمی کنم حضور در تیم ملی انفاق دور از دسترسی باشد.
  • محمد حسینی

طالب لو

عرفان خبر

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی