خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۰۲ ب.ظ

پیام علی دایی به نکونام

علی دایی نزدیک شدن نکونام به شکستن رکوردهای تعداد بازی ملی را تبریک گفت و برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در حالی که برخی بر این باورند که بازی کردن نکونام مقابل عراق صرفا به منظور شکستن رکورد بازی های ملی علی دایی بوده، سرمربی پیشین پرسپولیس در پیامی به کاپیتان تیم ملی از این موضوع ابراز خوشحالی کرد.

در این پیام آمده است:
کاپیتان محترم تیم ملی

تلاش‌هایت را ارج می‌نهم و از اینکه به زودی عنوان بیشترین بازی ملی در تیم کشورمان نصیب تو می‌شود از صمیم قلب خوشحالم و به تو تبریک می‌گویم. ورای این رکورد داخلی، آرزویم شکستن رکورد بهترین گلزن ملی دنیا توسط یک ایرانی است که انشاالله این رکورد در دست یک ایرانی باقی بماند.

می‌دانم کارلوس کی‌روش از تدارکات تیم دلخور است و آنگونه که شایسته تیم ملی بود این تیم تجهیز و آماده نشد اما با شناختی که از این مربی بزرگ و تو و همبازیانت دارم می‌دانم که در عرصه جام ملت‌ها افتخارآفرینی خواهید کرد و نشان می‌دهید که با وجود همه مشکلات‌ها می توان فعل خواستن را صرف کرد.

به عنوان یک هوادار تیم ملی در لحظه لحظه بازی‌هایتان خود را کنارتان می‌بینم و برای موفقیت این تیم دعا می‌کنم. انشاالله برای دیدار فینال در استرالیا خواهم بود تا از نزدیک جام را در دستان کاپیتان تیم کشورم و سایر ملی پوشان ببینم.

به کاستی‌ها و برخی اظهارات مغرضانه توجه نکن. تردیدی ندارم که تو و همبازیانت به همراه کروش و کادرش شایسته بهترین ها هستید. به امید سربلندی ایران و ایرانی.

  • محمد حسینی

علی دایی

فوتبال

نکونام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی