خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۱۵ ق.ظ

پیش‌بینی نتیجه بازی ایران و قطر

کارشناسان فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگار "ورزش سه" بازی حساس ایران و قطر را پیش‌بینی کرده اند.


به گزارش "ورزش سه" پس از نتیجه خوب مقابل بحرین اکثر پیش‌بینی ها خوشبینانه است.

علی پروین: ایران با گل های قوچان نژاد و آقا نکونام می‌ برد
ایران اگر مثل بازی اولش بازی کند، می‌ تواند این دیدار را هم به نفع خود به پایان برساند. بازی قطر و امارات را دیدم و به نظرم ایران با نتیجه 2 بر صفر و با گل های قوچان نژاد و آقا نکونام برنده این بازی می‌ شود.

خلعتبری: با گل اشکان می‌بریم
فردا بازی خیلی سختی مقابل قطر داریم و فکر می‌کنم که انشاالله یک گل به قطر می‌ زنیم که به نظر من اگر کسی در این بازی گل بزند، او اشکان دژاگه خواهد بود که به نظر من بسیار آماده و سرفرم است.

رضا احدی: با اختلاف 2 یا 3 گل قطر را می‌بریم
ما توی گروهی هستیم که می‌ توان نوع بازی های حریفان را تشخیص داد. به آقای کی‌روش تبریک می‌ گویم. این نیروی جوانی در مقابل تیم های عربی خیلی به درد ما می‌ خورد. ما چند پله از آنها بالاتر هستیم و بدون شک با اختلاف 2 تا 3 گل پیروز می‌ شویم. فاز بازی ما مقابل این ها باید تغییر کند. با توجه به ناهماهنگ بودن دفاع و دروازه قطر، با پرس کردن می‌ توانیم روی آنها تاثیر بگذاریم.

فرکی: قابل پیش‌بینی نیست
فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما انشاالله فردا تیم‌ملی مان برنده شود. از طرفی در تاریخ فوتبال نشان داده ایم که همیشه مقابل قطر حتی در سخت ترین شرایط برنده بوده ایم. این بازی آنقدری که برای قطر حساس است برای تیم ما نیست. در مورد گلزن بازی هم باید بگویم که معمولا انتظار برای گلزنی از مهاجمان بیشتر است اما فوتبال معلوم نمی‌کند، ممکن است در بازی فردا یکی از هافبک ها یا مدافعان گل بزنند.

مهرداد میناوند: امیدوارم دو گل بزنیم
بازی با قطر ضامن صدرنشینی و صعود ماست و این فرصت را به ما خواهد داد که برای مرحله بعدی برنامه ریزی کنیم. به نظر من تیم‌ملی انضباط فوق العاده ای دارد و آماده حضور تا روز آخر در این مسابقات است. اما مشکل ما کمبود بازیکنان تعیین کننده مثل تیم 96 است که البته کار تیمی آن را جبران می‌ کند. اگر از نظر بدنی مشکلی نداشته باشیم با حداقل اختلاف قطر را خواهیم برد اما برای اینکه مردم آخر هفته خوبی داشته باشند، دوست دارم دو گل به قطر بزنیم.

محمد پنجعلی: گوچی همیشه زهردار است
به هر حال بازی سختی پیش رو داریم. اما از نظر روحی هر چقدر که قطری ها وضع روحی خرابی دارند. وضع روحی روانی در تیم ما خوب است. مهم فعلا سه امتیاز بازی است و انشاالله ما می‌ توانیم به آن برسیم. باتوجه به امیدواری که همه بازیکنان در ما ایجاد کردند از همه خیالم راحت اما فکر می‌ کنم دژاگه و گوچی امیدهای اصلی ما هستند. دژاگه خیلی حرفه ای است و گوچی هم همیشه زهردار و چارچوب شناس است.

افشین پیروانی: قطر به خود آمده است
همیشه بازی های اول سخت تر از بازی های بعدی هستند اما این دوره باید قبول کنیم بازی دوم ما سخت تر است چراکه قطر بعد از باخت اول شوکه شده اند و باد قهرمانی شان در جام خلیج فارس بیرون خوابیده است اما ما هم ایرانیم و مطمئن باشید از آنها قوی تر هستیم و انشاالله پیروز از میدان بیرون می‌ آییم. در بازی اول دروازه‌بان و خط دفاعی ما عالی بودند در این بازی انتظار این را داریم بازیکنان هجومی ما هم عالی ظاهر شوند.

ناصر محمدخانی: زور قطر به ما نمی رسد
به نظرم تیم ملی بازی به بازی بهتر می شود. به قطر هم راحت 2-3 گل می زنیم. قطر چیزی ندارد. حرفی برای گفتن ندارد. یک گل که بخورد شیرازه تیمش به هم می خورد. گل که می خورند اصلا دفاع نمی کنند و می آیند جلو که گل بزنند. قطر با توجه به اینکه 4 گل از امارات خورده می خواهد اعاده حیثیت کند. اما زورشان نمی رسد. قطر تیمی نیست که بتواند ایران را شکست دهد و برای ما مشکل ساز شود. ما به راحتی برنده می شویم. حتی امارات که 4 گل به قطر زده را هم می بریم. ایران با 9 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین صعود می کند.

هادی طباطبایی: بازیکنان سرعتی عصای دست کی‌روش
با توجه به اینکه قطری ها سه امتیاز روز اول را به دست نیاوردند در این بازی احتیاج به برد دارند تا امیدشان زنده بماند. به همین دلیل ابتکار عمل دست ایران است چراکه اگر بخواهیم بازی را به نفع خودمان کنترل کنیم هرچه به پایان بازی نزدیکتر شویم قطری ها بیشتر دست به بازی انتحاری می‌ زنند و همین موضوع باعث می‌ شود بازیکنان ما به فضای بیشتری در پشت دفاع آنها دست پیدا کنند بنابراین بازیکنان سرعتی ما همچون دژاگه، گوچی و جهانبخش اگر بازی کند می‌ توانند استفاده لازم را ببرند و انشاالله ایران را پیروز از میدان خارج کنند.

ادموند اختر: سخت ترین بازی ما در مرحله مقدماتی
من معتقدم یکی از سخت ترین بازی های ما در این جام و سخت ترین بازی ما در گروه است که با درایت کی‌روش و تلاش بچه ها سربلند از آن بیرون خواهیم آمد. اصلا و ابدا نباید نتیجه دیدار اول ما را فریب بدهد چون من آن بازی را دیدم تنها عاملی که باعث باخت سنگین قطری ها شد اشتباه دروازه‌بان و دفاع این تیم بود. در مورد گلزن یا گلزنان بازی نیز نمی‌ توان چیزی گفت و این اتفاقات است که نشان چه کسی گلزن بازی است.

علی انصاریان: همیشه با برد ایران احساس غرور می‌کنم
متاسفانه به دلیل اینکه سر فیلمبرداری بودم بازی اول ایران را ندیدم اما لحظه به لحظه پیگیر اخبار بودم و خوشحالم یک نتیجه خوب کسب کردیم امیدوارم همین اتفاق در بازی دوم نیز بیفتد و خیلی خیلی خوشبین هستم که با نتیجه ای خوب قطر را هم شکست دهیم. من هم مثل همه ایرانی ها با هر برد تیم‌ملی احساس غرور می‌ کنم بسیار خوشحال می‌شوم.

اصغر حاجیلو: روی جوانمرد قطری ها نباید حساب کنیم
برد مقابل بحرین ما توانستیم یکی از بهترین تیم های عربی را شکست دهیم اما باید بدانیم فوتبال هیچ وقت قابل پیش‌بینی نیست، همانطور که الان می‌ بینم بازی با قطر به مراتب سخت تر از بازی اول ما شده است چراکه آنها زخم خورده هستند و در صدد جبران باخت اولشان برمی آیند. قطری ها بسیار موذی تر از بحرین فوتبال بازی می‌ کنند و البته روی جوانمردی قطری ها نیز نباید حساب کنیم چراکه آنها بیشتر به بحث قومی اهمیت می‌ دهند. دژاگه بسیار متفاوت بازی می‌ کند و خلاقیت فردی و حرکات پا به توپ وی ویرانگراست، به جز او، گوچی و آزمون اگر بازی کند امیدهای اصلی ما هستند.

پژمان جمشیدی: برنده این بازی ایران است
با توجه به نمایشی که از قطری ها دیدیم در خط دفاعی و دروازه‌بان بسیار مشکل داشتند اما نمی‌ توانیم به آن بازی فکر کنیم چراکه حتما تغییراتی در خود ایجاد کرده اند. با توجه به اختلافات سطح فوتبال ما با قطری ها حتما تیم ایران پیروز این دیدار خواهد بود. در امر گلزنی برای ایران گوچی و جهانبخش امیدهای اصلی ایران محسوب می‌ شوند.

کربکندی : آنها از ما می ترسند
به هر حال قطر در بازی اول خود یک نتیجه غیر قابل پیش بینی کسب کرد و به امارات باخت. به همین دلیل کار ایران در برابر این تیم سخت است. شرایط قطر در بازی فردا از دو حال خارج نیست؛ یا آنها کاملا ناامید یا مصمم‌تر شده‌اند و برای صعود تلاش خواهند کرد. فکر می‌کنم با توجه به تجربه‌ای که بازیکنان ما دارند و ترسی که همیشه تیم‌های عربی از ایران داشته‌اند بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم.

مرزبان: بازی دوم آسان تر است
خیلی مهم بود که ایران گام اول را در جام‌ ملت‌های آسیا محکم بردارد. در کنار یک بازی خوب از تیم ملی من انگیزه ملی‌پوشان را بسیار بالا دیدم. با این حال بازی سختی مقابل قطر داریم و امیدوارم این تیم را نیز با قدرت شکست داده و با شایستگی در صدر جدول گروه‌ قرار بگیریم. تیم ملی فقط باید به این فکر کند که با اقتدار سرگروه و با شایستگی راهی مرحله بعد شود. طبیعتا بازی با تیم دوم گروه بعد آسان‌‌تر از تیم اول آن گروه است. آنچه اهمیت دارد این است که صعود با اقتدار باعث خواهد شد تیم شخصیت بالایی پیدا کند و در مرحله حذفی هم موفق‌تر باشد.

پورحیدری : قطر انتحاری بازی می کند
متاسفانه ما در این چند روز اخیر برد مقابل بحرین را بزرگ کرده ایم و طوری به مردم این برد را نشان داده ایم که انگار توانسته ایم قهرمان شویم. بحرین همیشه از ما شکست خورده و نباید اینگونه این پیروزی را بزرگ کنیم که اگر در مراحل بعد دچار مشکل شدیم، نتوانیم جلوی انتقادات مردم را بگیریم. با توجه به اینکه قطر در دیدار اول خود شکست را پذیرا شده، در بازی مقابل ایران انتحاری بازی خواهد کرد و تمام تلاش خود را می کند تا با پیروزی مقابل تیم ملی ایران همچنان امیدوار به صعود باشد.

سهراب بختیاری زاده: دفاع می‌ کنیم!
تیم آقای کی‌روش اصول دفاعی را خیلی خوب رعایت می‌ کند اما در حمله چندان درخشان نیست. اینکه آقای کی‌روش تا کی با این روش دفاع و ضدحمله پیش برود، مشخص نیست اما یکی از آزمون های مهم ما همین بازی قطر است که قبل از شروع بازی ها خیلی سخت تر از امروز به نظر می‌ رسید. من فکر می‌ کنم باز هم در این بازی ایران با دفاع منطقی و تیمی به زمین بیاید و چشم به تک موقعیت ها بدوزد.

سیروس دین محمدی: برای بردن نباید عجله کرد
این بازی سختی است، همانطور که دیدیم عربستانی ها در بازی دوم خود چقدر بهتر شده بودند و کاملا به حریف مسلط شده بودند باید انتظار داشته باشیم قطری ها هم همین طور به مسابقات برگردند. بچه های ما باید تمرکز لازم را داشته باشند و برای بردن نباید عجله کنند. کاملا حواسشان به دفاع باشد. نتیجه را نمی‌ توانم بگویم اما امید زیادی به برد ایران دارم. بچه های جوان ما همچون وریا غفوری، جهانبخش، حاج‌صفی، پورعلی‌گنجی و سردار آزمون اگر تمرکز لازم را داشته باشند امید اصلی ما در این رقابت ها محسوب می‌ شوند.

رضا رجبی: حوادث و زیبایی های فوتبال جلوتر از کارشناسی است
قطری ها ماهیت اصلی خودرا مقابل بحرین نشان ندادند. با توجه به بازی های اخیرشان در جام خلیج فارس تیمی را دیدیم که قدرتمند بود. البته بسیار به برد بچه های تیم‌ملی امیدوارم اما به طور دقیق نمی‌ توانم پیش‌بینی کنم چون که حوادث و زیبایی های فوتبال همیشه از پیش‌بینی ها و کارشناسی ها جلوتر است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی