خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۲۶ ق.ظ

پیروزی ایران مقابل امارات مهمتر شد


پیروزی غافلگیرکننده کره جنوبی مقابل استرالیا معادلات مرحله نیمه نهایی را تغییر داد.


به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی امروز درشهر بریزبن با یک گل استرالیا را برد و البته می‌ توانست در لحظات پایانی دوبار دیگر هم دروازه میزبان را باز کند. این برد پس از دو پیروزی 4 گله استرالیا مقابل کویت و عمان اهمیت بسیاری داشت و کره جنوبی را سرگروه این گروه کرد.

کره جنوبی در مرحله بعدی با یکی از سه تیم عربستان، ازبکستان یا چین مواجه خواهد شد که البته به نظر شانس عربستان برای رویارویی با کره بیشتر از سایرین است. دیدارهای یک دست از مرحله یک چهارم نهایی فردا با انجام دو بازی عربستان ـ ازبکستان و چین ـ کره شمالی مشخص خواهد شد و باید منتظر ماند که چه تیمی به دیدار استرالیای میزبان می‌ رود؟

در حال حاضر همچنان شانس اصلی نیمه نهایی دو تیم کره جنوبی و استرالیا هستند و البته صعود عربستان به عنوان تیم دوم اندکی شانس کره جنوبی را برای صعود به نیمه نهایی کم خواهد کرد چرا که این دو تیم قدرت های سنتی آسیایی محسوب می‌ شوند. در عین حال، برنده دیدار کره جنوبی با تیم دوم گروه ب، در نیمه نهایی با برنده سرگروه گروه ایران با تیم دوم گروه چهارم رقابت خواهد کرد. اگر ایران به عنوان تیم اول از این گروه صعود کند و اگر حریف مرحله یک چهارم نهایی یکی از دو تیم عراق یا اردن باشد، می‌ شود گفت که راه ما برای صعود به فینال هموارتر از قبل شده است.

در حال حاضر پیروزی مقابل امارات در بازی سوم گروهی بسیار اهمیت دارد چراکه ایران با اتکا به قرعه خوب می‌ تواند پیشتر هم برود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی