خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۳۴ ب.ظ

جام ملت‌های آسیا رکورد 85 ساله را شکست

مسابقات جام ملت‌های آسیا رکورد 85 ساله تعداد بازی‌های متوالی بدون شکست در تورنمنت‌های بزرگ فوتبال دنیا را شکست.


جام ملت‌های فوتبال آسیا 2015 رکورد جدیدی به ثبت رساند و بیشترین تعداد بازی‌های متوالی بدون تساوی در تورنمنت‌های بزرگ از جمله جام‌جهانی، قهرمانی اروپا و جام ملت‌های آفریقا را به ثبت رساند.

به گزارش فارس، 20 بازی که تاکنون انجام شده، برنده داشته و این آماری فوق‌العاده است که رکورد قبلی را که در جام‌جهانی 1930 با 18 بازی متوالی بدون تساوی به ثبت رسید را پشت سر گذاشت.

پایان هیجان‌انگیز گروه A در روز شنبه که باعث شد کره‌جنوبی مقابل استرالیا میزبان به پیروزی برسد و عمان نیز بر کویت غلبه کرد، تعداد بازی‌های متوالی بدون شکست را به عدد 18 رساند تا با رکورد جام‌جهانی 1930 اروگوئه برابری کند.

چین با نتیجه دو بر یک کره‌شمالی را شکست داد و ازبکستان با نتیجه سه بر یک مقابل عربستان به پیروزی رسید تا تعداد بازی‌های متوالی بدون شکست به عدد 20 برسد و جام ملت‌های آسیا افتخار کسب این رکورد را داشته باشد. این آمار که تاکنون بازی بدون گلی را در بر نداشته می‌تواند نشان‌دهنده بازی‌های هیجان‌‌انگیز و سرگرم‌کننده در استرالیا باشد.

دیگر رکوردهایی که در این مسابقات به ثبت رسیده گل علی مبخوت، سریع‌ترین گل بازی‌ها و گل تاریخی حبیشه، زننده اولین گل تاریخ فوتبال فلسطین در جام ملت‌ها و صد و پنجاهمین بازی یاسوهیتو اندو برای تیم ملی فوتبال ژاپن است.
  • محمد حسینی

جام ملت های آسیا

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی