خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۴۷ ق.ظ

پاشازاده: حقیقی مقصر بود

مهدی پاشازاده بازیکن سابق استقلال و تیم‌ملی اعتقاد دارد که از همین لحظه به بعد باید به فکر مقدماتی جام‌ملت‌ها‌ بود.


 به گزارش "ورزش سه" مهدی پاشازاده در مورد ضعف اصلی تیم‌ملی گفت: حالا باید منطقی فکر کنیم چون همانطور که دیدید ژاپن هم حذف شد. فوتبال همین است راجع به این قضیه نباید خیلی حساس شد. باید دنبال ضعف هایمان بگردیم و سعی در برطرف کردن آنها داشته باشیم. ضعف اصلی فوتبال ما در مدیریت است ما امکانات لازم را نداریم. نتیجه رابطه بازی و تصمیم گیری های غلط همین می‌ شود. در زمین هم که طبیعتا یکسری اشتباهات رخ می‌ دهد و این در ذات فوتبال است.

او در مورد حذف ایران مقابل عراق ادامه داد: فشار زیادی به بازیکنان ما در این دیدار آمد. در برخی موارد ضعف داشتیم که اگر کمی مدیریت می‌ کردیم خیلی بهتر می‌ شد اما احساس عمل کردیم. اگر رحمتی بود می‌ توانست به ما کمک کند چون جفت گل هایی که دریافت کردیم شبیه به هم بود. به هر حال دفاع خیلی خوب بود و فکر می‌ کنم مقصر گلر بود. با اخراج پولادی هم که همه چیز به هم خورد.

پاشازاده در پایان افزود: بچه ها زحمت خودشان را کشیدند. البته در این 4 بازی از لحاظ تهاجمی کمی ضعف داشتیم ولی در نتیجه گیری خوب بودیم. از الان باید به فکر مقدماتی جام‌جهانی باشیم. متاسفانه هم در فوتبال ملی و هم باشگاهی دنبال نتیجه گرایی هستیم. اگر در همان جام‌جهانی به جوان ها میدان داده می‌ شد الان نتیجه اش بیشتر معلوم می‌ شد.
  • محمد حسینی

جام ملت های آسیا

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی