خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۲۵ ق.ظ

پیروزی پرگل منچسترسیتی مقابل استوک

منچسترسیتی موفق شد در دیداری خارج از خانه، 4-1 استوک سیتی را شکست دهد و اختلاف امتیازی اش با چلسی را در عدد 7 حفظ کند.


به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هفته ها از آخرین گلزنی سرخیو آگوئرو می‌گذشت، مهاجم آرژانتینی موفق شد اولین گل بازی را به ثمر برساند و طلسم عدم موفقیتش در به ثمر رساندن گل‌ها را بشکند.
در ابتدا سیتی بر بازی مسلط بود ولی موفق به ایجاد موقعیت گل نمی‌شد تا اینکه در دقیقه 33، استوک سیتی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد ولی ضربه ی آنها راه به جایی نبرد و در ضد حمله روی پاس جیمز میلنر، آگوئرو در موقعیت تک به تک قرار گرفت و موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.
با این حال، طولی نکشید که روی پاس دیدنی آرناتوویچ، یپتر کراوچ از قد بلندش استفاده کرد و با یک ضربه ی سر، بازی را به تساوی کشاند. حملات سیتی تا پایان نیمه ادامه داشت و آگوئرو موفق شد یک گل دیگر به ثمر برساند که توسط داور، خطای هند اعلام شد و پذیرفته نشد.
در نیمه ی دوم، این سیتی بود که بار دیگر بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 55، روی سانتر عالی نصری، جیمز میلنر موفق شد با یک ضربه ی دقیق، گل دوم سیتی را به ثمر برساند و تیمش را پیش بیندازد. در دقیقه 70، کمرون روی داوید سیلوا در محوطه جریمه مرتکب خطا شد که ضربه ی پنالتی توسط آگوئرو به گل تبدیل شد و سیتی اختلاف را دو برابر کرد.  شاگردان پیگرینی عقب نکشیدند و در دقیقه 76، روی پاس ادین ژکو، سمیر نصری موفق شد گل چهارم تیمش را به ثمر برساند و برد پرگلی برای تیمش رقم بزند.
بدین ترتیب، در شبی که چلسی در دقایق پایانی موفق به کسب پیروزی شد، سیتی توانست اختلاف امتیاز خود با صدرنشین را همچنان حفظ کند.
  • محمد حسینی

فوتبال

منچستر سیتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی