خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۴ ق.ظ

شرایط سخت انگیزه رونالدو را بیشتر می کند

فرانک لمپارد، هافبک منچسترسیتی معتقد است که عملکرد خوب کریستیانو رونالدو مقابل شالکه، می‌تواند نقطه ی عطفی برای ستاره ی رئال در سال 2015 باشد.


به گزار ش"ورزش سه"، پس از اینکه ستاره ی پرتغالی توپ‌طلا را به دست آورد، پایین تر از انتظارات ظاهر شد و حدود یک ماه نتوانسته بود برای رئال گلزنی کند. شب گذشته روی سانتر کارواخال، رونالدو با هدی زیبا دروازه شالکه را باز کرد تا تیمش با گل دیگری که توسط مارسلو به ثمر رسید، در نهایت 2-0 حریف خود را شکست داده و به دور بعد صعود کند.

لمپارد در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:" همه ی ما چنین مقاطعی را در دوران فوتبالمان سپری کردیم، حتی هر دو رونالدو . وقتی در چنین شرایطی قرار می‌گیری، گاهی باید سخت تلاش کنی تا از آن عبور کنی. وقتی هیچ چیز آنطور که می‌خواهید پیش نمی‌رود، می‌تواند بسیار نا‌امید کننده باشد ولی باید ادامه داد و همیشه راجع به انگیزه و بهتر کار کردن صحبت کرد. رونالدو تنها بازیکنی است که در محوطه ی جریمه حضور ثابت دارد، می‌داند چه کار کند و به همه سبک گل می‌زند. این عملکرد می‌تواند یک نقطه عطف برای رئال باشد."

لمپارد سپس درباره گرث بیل گفت:" حس می‌کنم که گرث بیل خیلی پسر خوبی است. کمی خودخواهی در وجود او وجود دارد ولی طبیعی است زیرا به خاطر چیزی که تا به حال کسب کرده، خیلی عجیب نیست ولی شاید وقتی شما پسر خوبی هستید، لحظاتی باشد که باید تصمیم بگیرید که "آیا من باید توپ را به گل تبدیل کنم؟ آیا باید به سمت گل بروم یا اگر از من انتقاد می‌شود، به دیگران پاس بدهم؟" . امیدوارم این موضوع سریعا از فوتبالش خارج شود. اگر چنین چیزی وجود داشته باشد، ناگهان روی عملکردش تاثیر خواهد گذاشت."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی