خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۳۲ ق.ظ

آزمون و جهانبخش تیم امید را همراهی می‌کنند

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با دستور رئیس فدراسیون باید تیم امید را در فروردین‌ماه همراهی کنند.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش بازیکنان تیم ملی بزرگسالان هستند که مورد توجه محمد خاکپور قرار گرفته‌اند و سرمربی تیم ملی امید این دو بازیکن را برای بازی‌های فروردین‌ماه که تیم امید در مرحله مقدماتی انتخابی المپیک با نپال، فلسطین، عربستان و افغانستان دیدار دارد به خدمت خواهد گرفت .

این در حالیست که با توجه به بازی دوستانه تیم ملی بزرگسالان مقابل سوئد و شیلی که در ایام نوروز برگزار خواهد شد، کی‌روش سرمربی تیم ملی اعلام کرده که به این بازیکنان نیاز دارد و آنها باید در تیم بزرگسالان بازی کنند.

اما سرانجام علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در این زمینه به فارس اعلام کرد که آزمون و جهانبخش باید در تیم امید به میدان بروند و گفت: آزمون و جهانبخش قطعا باید در تیم امید بازی کنند چون این تیم اولویت اول من است و با کی‌روش صحبت می‌کنیم که این دو نفر را به تیم امید بدهد و باید این موضوع را قبول کنند چون اولویت اصلی‌مان تیم امید است. کی‌روش مگر می‌تواند قبول نکند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی