خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۵۹ ق.ظ

آ.اس رم-یوونتوس

دو تیم رم و یوونتوس، امشب در ورزشگاه استادیو المپیکو شهر رم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


به گزارش "ورزش سه"، پیروزی برای شاگردان آلگری تقریبا می‌تواند قهرمان این فصل سری آ را تضمین کند.

آ.اس رم
شاگردان رودی گارسیا در سال 2015، عملکرد خوبی نداشته اند و در 7 بازی اخیر خود، تنها 1 پیروزی به دست آورده اند. با این حال، آنها با 9 امتیاز اختلاف با صدر جدول، در رده ی دوم قرار دارند. با این حال، رم در لیگ اروپا موفق شد 2-1 فاینورد را شکست دهد تا در مجموع، با پیروزی 3-2، راهی دور بعد شود.همچنین رم، مثل یوونتوس، در خانه شکست ناپذیر بوده و عملکرد بسیار خوبی داشته است ولی 5 تیم تا به حال در این ورزشگاه موفق به کسب تساوی شده اند. در واقع این بازی آخرین شانس رم برای کاهش اختلاف امتیاز با یووه و ماندن در کورس قهرمانی خواهد بود.سیدو دومبیا احتمالا به این بازی نخواهد رسید ولی ناینگولان که مقابل فاینورد استراحت داده شد،به میدان خواهد رفت.

یوونتوس
شاگردان مکس آلگری، با 9 امتیاز اختلاف نسبت به رم، در صدر جدول سری آ قرار دارند. در 5 بازی اخیر ، موفق به کسب 3 پیروزی و 2 تساوی شده اند که هر دو تساوی متعلق به دیدارهایشان در سری آ است. یووه با به ثمر رساندن 255 گل مقابل رم، پس از اینتر ، بیشترین گل را به این تیم زده و همچنین آمار خوبی در بازی‌های اخیر دارد. در 6 بازی اخیر بین دو تیم، 5 پیروزی برای یووه و 1 پیروزی برای رم به ثبت رسیده که کفه ی ترازو را کاملا به نفع شاگردان آلگری سنگین می‌کند. آندره‌آ پیرلو که مقابل دورتموند مصدوم شد،تنها غایب یووه در این بازی خواهد بود.
  • محمد حسینی

فوتبال

یونتوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی