خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۲۶ ق.ظ

پیروزی دلچسب خانگی آرسنال مقابل اورتون

از هفته 27 لیگ برتر انگلیس، دیدار تیم های آرسنال و اورتون لحظاتی پیش با نتیجه 2-0 به سود توپچی های لندن خاتمه یافت.



به گزارش "ورزش سه"، آرسنال برای فراموشی شکست تلخ 3-1 خانگی مقابل موناکو در لیگ قهرمانان، به مصاف اورتونی آمده بود که از سه بازی قبلی خود بردی را دشت نکرده بود و در رده نازل 14 قرار داشت. آرسنال نیز پس از شکست در مقابل تاتنهام، دو بازی بعدی خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

بازی مطابق انتظار با حملات آرسنال آغاز شد . این تیم با حرکات خوب و هجومی اوزیل، سانچس و ژیرو نشان می داد که برای کسب پیروزی، انگیزه های بسیار بالایی دارد.پس از چند خطر نصفه نیمه از سوی آرسنال، در دقیقه 19، لوکاکو روی ناهماهنگی "گابریل" دفاع آرسنال، شانس خوبی برای زدن گل اول بازی داشت که داوید اوسپینا با عکس العملی عالی، مانع از گل شدن توپ شد.



در دقیقه 27، بهترین فرصت آرسنال برای پیش افتادن از اورتون از دست رفت. ژیرو روی سانتر سانچس دروازه را کج دید و ضربه سر او با اختلاف بسیار اندکی به بیرون رفت . در دقیقه 35 نیز "بیرین" روی همکاری اوزیل و چمبرلین صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه بی دقت او به بدن مدافع اورتون برخورد کرد و شانس خوبی برای گلزنی از دست رفت.

 تا اینکه در دقیقه 37، سرانجام توپچی ها توسط ژیرو به گل دست یافتند. ضربه کرنر ارسالی مسوت اوزیل را ژیرو با شلیک پای راست دقیق خود، به گوشه دروازه اورتون فرستاد تا آرسنال مزد برتری خود را با این گل بگیرد. در ادامه، آرسنال بازهم موقعیت برای زدن گلی دیگر به دست آورد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. نیمه اول با تک گل ژیرو به سود آرسنال به اتمام رسید.



نیمه دوم را اورتون بهتر شروع کرد و برای زدن گل تساوی بی تاب نشان می داد؛ با این حال اولین خطر جدی این نیمه را آرسنال توسط ژیرو خلق کرد که این فرصت خوب توسط مدافعان اورتون بی اثر ماند.

در ادامه، اورتون دو فرصت استثنایی را توسط لوکاکو و آرون لنون از دست داد. در هر دو صحنه، داوید اوسپینا با درخشش خود مانع از به تساوی کشیده شدن بازی شد. مهارهای او به قدری عالی بودند که برای دقایقی، هواداران آرسنال به تشویق این دروازه بان کلمبیایی پرداختند.

آرسنال البته جواب این دو حمله را با دو ضربه کازورلا و اوزیل داد که اولی با اختلاف به بیرون رفت و ضربه اوزیل نیز با دخالت مدافعان اورتون به بیرون رفته و یک کرنر نصیب آرسنال شد.



بازی به دقیقه آخر خود رسیده بود که آرسنال در طی یک حرکت خوب تیمی به گل دوم خود نیز دست یافت تا خیالش از کسب پیروزی آسوده شود. پاس زمینی خوب اوزیل از سمت چپ، بیرون محوطه جریمه به روسیچکی رسید و شوت این بازیکن تازه وارد، پس از برخورد با مدافع اورتون با تغییر مسیر کوچکی، وارد دروازه شد تا آرسنال از برد خود اطمینان یابد.

در 7 دقیقه وقت اضافه ای که برای بازی در نظر گرفته شده بود نیز توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با نتیجه 2-0 به سود آرسنال خاتمه یابد.بدین ترتیب آرسنال 51 امتیازی شد و رده سوم خود را از منچستریونایتد پس گرفت.
  • محمد حسینی

آرسنال

اورتون

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی