خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۲۰ ق.ظ

فولاد ـ لوکوموتیو تاشکند

فولاد در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف لوکوموتیو تاشکند می‌ رود. این بازی روز 13:30 در شهر تاشکند و در روز چهارشنبه برگزار می‌ شود.


به گزارش "ورزش سه"، لوکوموتیو تاشکند در حالی از فولاد میزبانی می‌ کند که در بازی اول 3 ـ یک به النصر باخته اما فولاد در خانه خود برابر السد قطر، به تساوی رسیده است.

1. تیم تاشکندی در سال 2002 تاسیس شده است، در سال 2003 تیم دوم دسته اول شده و به لیگ‌برتر این کشور صعود کرده است، آنها در سال های 2004 به بعد به ترتیب تیم های ششم، دهم، نهم، دوازدهم، هشتم و ششم شده و در سال 2010 با کسب رتبه سیزدهم به لیگ پایین تر سقوط کرده است.

2. لوکوموتیو تاشکند، در سال 2011 قهرمان دسته اول لیگ ازبکستان شد، آنها سالی عجب داشته، در 30 بازی 79 امتیاز گرفته، 102 گل زدند و تنها 11 گل خوردند.

3. لوکوموتیو در سال های اخیر صاحب رتبه های سوم و 2 بار دوم در لیگ شد و در سال گذشته قهرمان جام‌حذفی این کشور هم شده است.

4. در سالیان اخیر فرهود تاجیف بهترین گلزن لوکوموتیو بوده و در 5 سال گذشته، بیش از 70 گل برای این تیم زده است.

5. فولادخوزستان، سال گذشته در گروهی که بنیادکار در آن قرار داشت تیم اول گروه شد.

6. فولادخوزستان، 9 بازی متوالی در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شده است و در صورت برد یا مساوی برابر لوکوموتیو به 10 بازی بی شکست می‌ رسد، اگر فولاد اینگونه کند بین 32 تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، تنها تیمی است که10 بازی بدون شکست را سپری کرده است.

7. لوکوموتیو در زمین تیم الاهلی 3 ـ یک باخت و حالا در زمین خود، ورزشگاه لوکوموتیو که 8هزار نفری است، از تیم ما که پارسال به بنیادکار در تاشکند نباخته، میزبانی می‌ کند.

8. روشن موقیمف سرمربی ازبک و اسکوچیچ سرمربی فولاد، رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی