خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۴۶ ب.ظ

نفت رکورد استقلال و پرسپولیس را می‌شکند؟

نفت تهران در اولین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال صعود از گروهش به رهبری علیرضا منصوریان است.


به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران در حالی امروز برابر العین قرار خواهد گرفت که حریف صاحبنام اماراتی تاکنون جز برابر استقلال و پرسپولیس، مقابل دیگر نمایندگان ایران بازنده نشده است.

العین مقابل حریفان ایرانی بیلان 5 برد، 7 تساوی و 4 باخت را به خود اختصاص داده و تنها برابر استقلال و پرسپولیس بازنده شده است.

استقلال مقابل این حریف به سه برد رسیده و یک بازی را هم واگذار کرده است، تراکتورسازی هم یک بازی را شکست خورد و در تبریز هم به تساوی رضایت داد، پرسپولیس نیز برابر این تیم یک برد و یک تساوی کسب کرده، پاس هم دو بار برابر این تیم به تساوی رسیده و سپاهانی‌ها هم سه باخت و سه تساوی در کارنامه خودشان برابر این حریف به ثبت رسانده اند.

استقلال و پرسپولیس تنها تیم‌هایی هستند که موفق شدند العین را شکست دهند و باید دید نفت تهران می توان رکورد سرخابی را بشکند و سومین تیم ایرانی لقب گیرد که العین را شکست داده یا...

نکته امیدوار کننده برای نفت تهران و شاگردان علیرضا منصوریان این است که العینی‌ها تاکنون در ایران موفق نشده‌اند با پیروزی از زمین خارج شوند.

دیدار دو تیم نفت و العین ساعت 18 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی