خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۵۴ ق.ظ

نویر: شکست مقابل شاختار فاجعه است

مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ، می‌داند بازی برگشت مقابل شاختار در مرحله یک‌هشتم پایانی چمپیونزلیگ چقدر اهمیت دارد، اما درمورد صعود از این مرحله مطمئن است.


به گزارش "ورزش سه"، معمولا بازیکنان حرفه‌ای در مورد نتیجه بازی‌هایی با چنین اهمیت اظهارنظر نمی‌کنند اما مانوئل نویر در مورد بازی چهارشنبه تیمش مقابل شاختار دونتسک لب به سخن گشود:" حذف شدن در این مرحله فاجعه است، همه ما می‌دانیم. اما بیایید مثبت فکر کنیم. این یک رقابت بسیار خاص است."
بازی رفت دو تیم که در اوکراین برگزار شد با حساب 0-0 مساوی به پایان رسید. حال باواریایی‌ها برای صعود مجبورند شاختار را در آلیانس آرنا شکست دهند.
نویر افزود:" ما چنین شرایطی را دوست داریم. وظیفه‌مان است که به مرحله بعد برویم. مخصوصا که این مرحله از مراحل ابتدایی حذفی است و تا آخر جام راه زیادی مانده است. این بازی باید با برد ما به پایان برسد، دیگر مهم نیست چگونه. اگر تا پایان مسابقه یازده نفره بمانیم، قطعا گل هم خواهیم زد. ما به خودمان شک نداریم."
وی به بازی مقابل هانوفر اشاره کرد که حریف ابتدا به یک گل پیش افتاد، اما بایرنی‌ها توانستند نه تنها گل خورده را جبران کنند، بلکه دو بار دیگر هم دروازه هانوفر را باز کنند و نتیجه را 3 بر 1 به سود خود به پایان ببرند
  • محمد حسینی

بایرن مونیخ

فوتبال

نویر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی