خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۳۵ ق.ظ

تبریک دو برادر به سردار

بعد از انتخاب سردار آزمون به عنوان بهترین بازیکن جوان فوتبال ایران در سال 93، مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا جهانبخش به او تبریک گفتند.


به گزارش "ورزش سه"، نظرسنجی برنامه نود به انتخاب بهترین بازیکن جوان فوتبال ایران در سال 93 اختصاص داشت. سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، مرتضی پورعلی گنجی و مهدی شریفی گزینه هایی بودند که توسط کارشناسان برنامه نود انتخاب شدند تا با یکدیگر رقابت کنند. در نهایت اما سردار آزمون گوی سبقت را از دیگران ربود و عنوان جوان اول فوتبال ایران در سال 93 را بدست آورد. نکته جالب اما رفاقتی است که میان این 5 بازیکن، بخصوص جهانبخش ، آزمون و پورعلی گنجی وجود دارد. این سه بازیکن که در جام ملتهای آسیا مدام در کنار هم بودند و به عنوان سه قلوها را یدک می کشیدند در پیامک هایی خودمانی، با یکدیگر ارتباط برقرار کردند و در مورد نظر سنجی صحبت کردند. مرتضی پورعلی گنجی، مدافع 22 ساله تیم ملی و باشگاه تیان جین اینگونه به سردار آزمون تبریک گفت:« سلام داشه گلم. داش شنیدم تو برنامه نود بهترین شدی بین 5 تا از جوونا. خیلی خوشحال شدم. ایشالله که همیشه بهترین بشی. آرزوی موفقیت می کنم برای همه الخصوص تو که جای داداشمی.»

اما پاسخ وایبری سردار به مرتضی پورعلی گنجی:« سلام مرتضی جان. مرسی. لطف داری. هممون تو یه سطح هستیم. حق هممون بود که بهترین بشیم . بازم ممنونم . ایشالله تو تمام مراحل زندگیت پیروز بشی.»

پورعلی گنجی در ادامه به " ورزش سه " گفت:« همه جوان ها خوب بودند. البته غیر از من. مهدی طارمی و مهدی شریفی هم دوستانم هستند و امیدوارم که در فوتبال شان موفق باشند. باید در آینده تیم ملی خوبی داشته باشیم و همه جوان های بتوانند به فوتبال اروپا برسند. »

پورعلی گنجی در مورد عنوان سومی که بدست آورد می گوید:« ما جوان های خوبی داریم اما یک بار دیگر به سردار تبریک می گویم. ما خاطرات خوبی از جام ملتها داریم و امیدوارم که بقیه جوان های فوتبال ما هم در تیمهای شان موفق باشند و نسل جدید و قدرتمندی را تشکیل بدهیم.»

پورعلی گنجی که چند روز قبل اولین بازی اش را برای تیان جین تدا انجام داد ، از آنهایی که در نظر سنجی نود به او رای دادند تشکر می کند:« دقیقا نمی دانم چند نفر به من رای دادند. وظیفه ام است که از آنها تشکر کنم که مرا انتخاب کردند. البته تاکید می کنم که من و سردار و علی نداریم و حالا که سردار این عنوان را بدست آورده، انگار خودم بدست آورده ام.»



علیرضا جهانبخش هم بعد از پایان نظر سنجی با فرستادن متنی کوتاه به سردار آزمون تبریک گفت. جهانبخش در متن خود نوشت:« تبریک دادا » این دو که از دوران نوجوانی با یکدیگر همبازی هستند ارتباط صمیمانه ای دارند. هر روز از احوال یکدیگر خبر می گیرند و کلا عادت دارند که در مورد همه چیز از هم مشورت بگیرند. جهانبخش می گوید:« من و سردار نداریم. او داداش من است و خوشحالم از اینکه توانسته در فوتبالش موفق باشد. روزهای خوبی را برای آینده سردار و همه بازیکنان جوانی که در فوتبال ایران حضور دارند آرزو می کنم.»

این گزارش، متن مکالمه پیامکی سردار آزمون، مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا جهانبخش بود. بازیکنان جوانی که ستاره های آینده فوتبال ایران هستند. رفاقت و صمیمیت در پیامک های آنها موج می زند. به امید موفقیت آنها و تمام بازیکنان جوان فوتبال ایران.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی