خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........

هر 4 نماینده ایرانی در مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف 4 نماینده عربستان می‌ روند و این در حالی است که نمایندگان ایران صاحب یک امتیاز بیشتر و یک گل زده بالاتر هستند.


به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی حریف النصر عربستان می‌ شود که با 2 برد، 4 گل زده و بدون گل خورده صدرنشین گروه است اما النصر برابر 2 حریفی که پرسپولیس برده است، به مساوی رسیده تا در این عرصه 4 امتیاز از سرخپوشان عقب باشد، نفت و الشباب در حالی به مصاف هم می‌ روند که الشباب 2 مساوی و 2 امتیاز دارد، اما نفت با یک مساوی و یک امتیاز از حریف عربستانی کمتر دارد. الهلال عربستان در گروه C با یک برد و یک باخت از حریف این هفته اش یعنی فولاد که 2 مساوی دارد صاحب یک امتیاز بیشتر است و سرانجام تراکتورسازی در حالی به مصاف تیم الاهلی می‌ رود که با یک برد و یک باخت، یک امتیاز کمتر از حریفی دارد که با یک برد و یک مساوی بالاتر قرار گرفته است.

همانطور که ملاحظه می‌کنید فولاد، نفت و تراکتورسازی هر کدام با یک امتیاز کمتر از حریفان عربستانی با حریف روبه‌رو می‌شوند، این در حالی است که پرسپولیس با 4 امتیاز بالاتر از تیم النصر تلافی این یک امتیاز عقب ماندگی را یکجا کرده و صدرنشین است.

در مجموع تیم های ایرانی با 3 برد، 3 مساوی و 2 باخت، 9 گل زده و 6 گل خورده برابر عربستانی ها قرار می‌گیرند که 2 برد، 5 مساوی و یک باخت هستند، 12 گل زده و 10گل خورده در کارنامه آنها ثبت شده است. آنها یک امتیاز کمتر دارند و تفاضلشان هم یک گل کمتر از ایران است.

  • محمد حسینی

فوتبال

لیگ قهرمانان آسیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی