خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۲۵ ب.ظ

مورینیو: من بهترین مربی جهان هستم

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که هیچ سرمربی در انگلیس، در سطح او نیست.


به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندنی روز چهارشنبه با تساوی 2-2 در استمفوردبریج و به خاطر گل خورده در خانه، از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند ولی این فرصت را دارند که با پیروزی در بازی‌های عقب افتاده خود در لیگ برتر، اختلاف امتیاز با سیتی را به 11 امتیاز برسانند.

مورینیو در جمع خبرنگاران گفت:" مردم خیلی نگران من هستند. آنها نمی‌دانند چه چیز من را خوشحال می‌کند. خوشحالی من در درجه ی اول، وقتی است که خودم را با دیگران مقایسه می‌کنم. تنها عده ی کمی را می‌بینم که از لحاظ موفقیت به من نزدیک هستند. و همچنین ، در مقایسه با بقیه، اختلاف بسیار بسیار زیادی بین خود و آنها می‌بینم. این یک جنگ با آنها نیست. من احترام زیادی برایشان قائلم. ولی در لیگ برتر، چه مربیانی قهرمانی اروپا کسب کرده‌اند؟ من و فان خال، درست است؟ در لیگ برتر، چه مربیانی بیش از دو قهرمانی دارند؟ من و آقای ونگر. چند نفر تمامی جام‌های ممکن در این کشور را برده اند؟ کامیونیتی شیلد، جام حذفی، جام اتحادیه، لیگ برتر؟ چند نفر؟ چند نفر؟

در سراسر اروپا را ببینید، چند مربی 7 جام قهرمانی لیگ کسب کرده؟ چند مربی دو قهرمانی چمپیونزلیگ دارد؟ آنچلوتی 3 قهرمانی کسب کرده، فان خال و پپ هم دو قهرمانی. من نگرانی از این بابت ندارم ولی به نظر، شما خیلی نگران من هستید. چیزی که به من احساس ویژه ای می‌دهد این است که بالاتر از همه ی این‌ها، شما فکر می‌کنید من به مزخرفاتی که می‌خوانم، اهمیت می‌دهم؟ واقعا فکر می‌کنید اهمیت می‌دهم؟ نه اینطور نیست."
  • محمد حسینی

فوتبال

مورینیو

چلسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی