خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۰۱ ق.ظ

دومین تساوی متوالی چلسی در استمفوردبریج

دیدار حساس تیم های چلسی و ساوتهمپتون، لحظاتی پیش با نتیجه تساوی 1-1 خاتمه یافت تا دومین تساوی متوالی چلسی در استمفورد بریج پس از تساوی 2-2 مقابل PSG رقم بخورد.



به گزارش "ورزش سه"، چلسی به عنوان صدرنشین لیگ برتر و با 5 امتیاز اختلاف از منچستر سیتی ای که با دو بازی بیشتر در رده دوم قرار داشت، به مصاف ساوتهمپتون، تیم شگفتی ساز این فصل لیگ برتر انگلیس آمده بود. شاگردان رونالدو کومان، از سه بازی قبلی خود تنها سه امتیاز کسب کرده بودند اما با اعتماد به نفسی بالا، از همان ابتدای بازی نشان دادند که حریف قدری برای آبی ها به حساب می آیند.

بازی البته با برتری محسوس چلسی آغاز شد و حرکات خوب ویلیان و هازارد، یکی دو موقعیت خوب را نصیب این تیم کرد. چلسی برای رسیدن به گل تنها 11 دقیقه صبر کرد. حرکت از کاستا شروع شد. پاس این بازیکن به هازارد رسید و هازارد نیز بلافاصله ایوانوویچ را در جناح راست صاحب توپ کرد. ارسال دقیق این بازیکن به درون محوطه جریمه، با پرواز خوب و ضربه سر دقیق کاستا همراه شد تا چلسی به گل اول بازی دست یابد.



8 دقیقه بعد، ساوتهمپتون کار را به تساوی کشاند. خطای ماتیچ روی وانیاما را داور پنالتی تشخیص داد و این ضربه را تادیچ به گل تبدیل کرد. پنالتی تادیچ دقیقا به وسط دروازه زده شد و کورتوا در آستانه گرفتن این توپ با پاهایش بود اما در نهایت توپ وارد دروزاه شد.



در ادامه بازی، چلسی خطراتی چند روی دروازه میهمان خود خلق کرد که حاصلی نداشت. ساوتهمتون نیز یکی دو بار روی ضد حملات خطرناک نشان داد اما در انتها، بازی در نیمه اول با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

نیمه دوم را چلسی بهتر شروع کرد و مشخص بود که بازیکنان این تیم برای جبران ناکامی حذف از لیگ قهرمانان هدفی جز پیروزی بر ساوتهمپتون و کسب سه امتیاز ندارند. با این حال اولین خطر جدی چلسی در دقیقه 63 خلق شد. کرنر ارسالی فابرگاس را فارستر با دست بصورت ناقص دفع کرد، ویلیان در ریباند توپ را به سمت دروازه ساوتهمپتون شلیک کرد و دیگو کاستا با پرتاب خود به سمت توپ، اثر کوچکی روی آن گذاشت اما با بدشانسی توپ به تیر دروازه برخورد کرد. یک دقیقه بعد نیز ضربه سر ایوانوویچ که البته در شرایط آفساید قرار داشت، با اختلاف اندکی به بیرون رفت.



در دقیقه 72، بهترین بخت چلسی برای زدن گل دوم از دست رفت. روی سانتر عالی ویلیان، اسکار می رفت با یک ضربه سر دروازه ساوتهمپتون را باز کند اما فارستر به زیبایی توپ را دفع کرد، در ریباند نیز باز هم فارستر بود که ضربه هازارد را دفع کرد تا با دو مهار عالی اجازه گلزنی به چلسی را ندهد.

در دقیقه 90، بار دیگر چلسی در موقعیت بسیار مناسبی برای گلزنی قرار گرفت اما بازهم فارستر بود که سه بار متوالی، ضربات لوک رمی و جان تری را برگشت داد تا نام خود را به عنوان ستاره این بازی ثبت کند.

در 4 دقیقه وقت اضافی، با وجود اینکه تقریبا بازی یکطرفه ای را شاهد بودیم و چلسی خیمه سنگینی روی دروازه ساوتهمپتون زده بود، اتفاق قابل ذکری رخ نداد تا چلسی در ورزشگاه خانگی خود دو امتیاز حساس را از دست بدهد.با این تک امتیاز، چلسی 64 و ساوتهمپتون نیز 50 امتیازی شد.
  • محمد حسینی

فوتبال

چلسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی