خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۲۳ ق.ظ

دو قلوها در یک روز گل زدند!

دو قلوهای فوتبال ایران، هر دو در یک روز گل زدند تا شایستگی شان را به رخ بکشند.


به گزارش "ورزش سه"، دو قلوها بهترین لقبی است که می توان برای سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در نظر گرفت. دو بازیکنی که سالهاست یکدیگر را می شناسند، ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و البته در تیمهای پایه بارها کنار هم بازی کرده اند. این دو در اردوهای تیم ملی هم ، اکثر اوقات خود را با هم می گذرانند و هم اتاقی های ثابت تیم ملی محسوب می شوند.

نکته جالب در مورد این دو بازیکن اما گلزنی آنها در یک روز است. اتفاقی که برای دومین فصل پیاپی تکرار شد. فصل قبل جهانبخش در لیگ هلند گل زد و سردار آزمون هم با پیراهن روبین کازان دروازه اسپارتاک مسکو را باز کرد.

دیروز اما این اتفاق تکرار شد. علیرضا جهانبخش در برد پر گل نایمخن مقابل ولندام، در دقیقه 10 موفق به گلزنی شد تا سرآغازی باشد برای گلهای بعدی این تیم. با این برد نایمخن 80 امتیازی شد تا یک گام دیگر به اردی ویزه و سطح اول فوتبال هلند نزدیک شود.

سردار آزمون هم 20 دقیقه پس از ورودش به زمین موفق شد دروازه کوبان کراسنودار را باز کند تا یک گل سه امتیازی برای تیم جدیدش به ثمر برساند. سردار در دقیقه 69 وارد زمین شد و در دقیقه 88، وقتی بازی یک – یک بود گل حساس و سرنوشت سازی به ثمر رساند تا روستوف با 14 امتیاز امیدوار به بقا در لیگ روسیه شود.

این دو بازیکن با گلزنی در یک روز، نشان دادند که در آمادگی کامل بسر می برند . این دو یکی دو روز دیگر باید منتظر تصمیم فدراسیون بمانند. حضور در تیم المپیک با همراهی تیم بزرگسالان؟ جواب را کسی نمی داند، حتی دو قلوها!
  • محمد حسینی

جهانبخش

سردار آزمون

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی