خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶ ق.ظ

کاهش احتمال خداحافظی نکونام

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران صد و پنجاهمین بازی ملی خود را با یک گل هوشمندانه جشن گرفت.


به گزارش "ورزش سه"، نکونام که تبحر خاصی در استفاده از ضربات ایستگاهی دارد،روی یک ضربه کرنر با یک جاگیری فوق العاده کلودیو براوو دروازه بان تیم مورد علاقه اش را تسلیم کرد تا سی و هشتمین گل خود را برای تیم ملی فوتبال ایران به ثمر برساند.

نکونام 34 ساله که با انجام صدوپنجاهمین بازی ملی بیش از هر بازیکن دیگری با پیراهن تیم ملی به میدان رفته است، با این نمایش تردیدهای جدی به شایعه های خداحافظی اش در بازی سوئد وارد کرد. او که در حال حاضر در اوساسونا بازی می کند از مهره های کلیدی این تیم محسوب می شود، با وجود همه انتقادات کارش را به بهترین شکل انجام داده و مهره موثر در تیم کی روش است. بازیکنی که به واسطه ارتباطات نزدیک با سرمربی تیم ملی کارت سبز هدایت تیم در میدان را در اختیار دارد.

او که به همراه آندرانیک تیموریان از اوایل سال 2006 میلادی زوج دفاعی خط هافبک تیم ملی بوده اند. البته کاستی هایی دارد اما هوش و کاراکتر جواد نکونام و البته تجربه فوق العاده اش امتیازاتی را برای او به ارمغان آورده که به نظر حتی در صورت جدایی کی روش هم کسی از وی نخواهد گذشت.
  • محمد حسینی

تیم ملی

فوتبال

نکونام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی