خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۴۹ ق.ظ

گرت بیل؛ سریع ترین فوتبالیست دنیا شد

نتیجه تحقیقات باشگاه پاچوکای مکزیک که مورد تایید فیفا نیز قرار گرفته، نشان می دهد که گرت بیل در حال حاضر سریعترین فوتبالیست دنیاست.


به گزارش "ورزش سه"، این تحقیق مربوط به زمانی است که بازیکن صاحب توپ است و گرت بیل در حالت پا به توپ، با سرعت اعجاب آور 36.9 کیلومتر در ساعت، پیشگام سایر فوتبالیست های دنیاست. بی تردید بهترین و خاطره انگیزترین کورس گرت بیل در زمین فوتبال، به فینال کوپا دل ری فصل گذشته مقابل بارسلونا بر می گردد که او 59 متر را در 7 ثانیه دوید و گل برتری رئال را به ثمر رساند.

پس از گرت بیل، یورگن دام عضو باشگاه پاچوکای مکزیک با 35.23 کیلومتر در ساعت و آنتونیو والنسیا از منچستریونایتد با 33.8 کیلومتر در ساعت قرار دارند. جالب اینجاست که کریستیانو رونالدو و لئو مسی، به ترتیب با 33.6 و 32.5 کیلومتر در ساعت، رتبه های 5 و 7 این جدول را در اختیار دارند.

رده بندی کلی به شرح زیر است :

1- گرت بیل 2- یورگن دام 3- والنسیا 4- آرون لنون 5- کریس رونالدو 6- تئو والکات 7- لئو مسی 8- وین رونی 9- فرانک ریبری 10- سرخیو راموس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی