خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۵۲ ق.ظ

راکتورسازی ـ الاهلی عربستان

تراکتورسازی که با 3 امتیاز از 3 بازی، ناشی از یک برد برابر الاهلی امارات و 2 باخت برابر نسف قارشی و الاهلی عربستا تیم سوم گروه خود است می‌تواند با کسب برد برابر الاهلی عربستان، امیدهای خود را برای صعود زیاد کند.


به گزارش "ورزش سه" تراکتور اگر ببرد، 6 امتیازی می‌ شود، در آن سوی نسف قارشی با الاهلی امارات در ازبکستان بازی دارد و شانس زیادی برای موفقیت دارد، اگر تراکتورسازی و نسف قارشی ببرند، نسف و الاهلی عربستان 7، تراکتور 6 و الاهلی امارات 2 امتیازی می‌ شوند.

1. سپس تراکتور در خانه با نسف و 2 الاهلی عربی در عربستان بازی دارند این بار برد تراکتور و الاهلی عربستان، تیم عربستانی را 10، تراکتور را 9، نسف را 7 و الاهلی امارات را 2 امتیازی می‌ کند، در این وضعیت تراکتور در بازی آخر برابر تیم بی انگیزه الاهلی امارات، شانس زیادی دارد، چراکه 2 تیم نسف و الاهلی عربستان در بازی آخر تلاش می‌ کنند تا تیم اول گروه شوند.

2. بازی های گذشته گروه تراکتور، این نتایج را داشته است:

1. نسف 2 ـ تراکتور 1

2. الاهلی امارات 3 ـ الاهلی عربستان 3

3. تراکتور 1 ـ الاهلی امارات صفر

4. الاهلی عربستان 2 ـ نسف 1

5. الاهلی امارات صفر ـ نسف صفر

6. الاهلی عربستان 2 ـ تراکتورسازی

3. تراکتور در 5 بازی اخیر لیگ برنده بوده و اگر در آسیا هم مثل لیگ کار کند، برای بردن الاهلی عربستان در تبریز کار سختی ندارد.

4. اگر تراکتورسازی ببرد، برای اولین بار 2 بار در لیگ قهرمانان آسیا برنده بوده است.

5. الاهلی، مثل تراکتورسازی تیم دوم لیگ کشور خود است، در واقع بازی الاهلی و تراکتورسازی بازی تیم های دومی است که با تیم سوم فاصله امتیازی بسیار زیاد دارند.

6. الاهلی، قدیمی ترین تیم باشگاهی فوتبال خاورمیانه، در بازی رفت با نتیجه 2 ـ صفر تراکتورسازی را برد، تیسیر الجاسم کاپیتان این تیم و یار شماره 8 دو گل الاهلی را در دقایق 71 و 79 الجاسم در 100 بازی ملی برای عربستان 14 گل زده است.

7. تراکتورسازی برابر الاهلی 4 غایب داد. حبیب گردانی 2 اخطاره است و شهریار شیروند، فردین عابدینی و محسن دلیر مصدوم هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی