خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ب.ظ

هر آنچه در اولین برنامه نود سال گذشت

اکثریت مخاطبان برنامه 90 تغییر سرمربی تیم ملی ایران را به صلاح ندانستند.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از باشگاه برنگاران، نخستین برنامه نود سال 94 از ساعت 23:20 از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال مسابقه پیامکی این هفته برنامه نود به تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، اختصاص یافته بود.

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال میهمان این هفته برنامه نود بود.

در ابتدای برنامه گزارشی از دیدارهای نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا پخش شد.

در ادامه برنامه گزارشی از حضور چشمگیر هواداران افغان در دیدار تیم های ملی امید ایران و افغانستان در ورزشگاه آزادی پخش شد که جالب توجه بود.

گزارشی از خبر دردناک سقوط هواپیمای آلمانی حامل دو خبرنگار فقید ایرانی (مرحوم حسین جوادی و میلاد حجت الاسلامی) در کوه های آلپ پخش شد که طی آن صحبت های بازیکنان تیم ملی و خبرنگاران رسانه های مختلف و همچنین کی روش پخش شد.



کفاشیان در این باره گفت: صبح روز حادثه چندین بار با تلفن همراه این دو عزیز تماس گرفتیم ولی موفق با صحبت کردن با آنها نشدیم و نمیدانستیم سوار هواپیما هستند و در هر حال حادثه بسیار دردناکی بود.

برانکو: می خواهم هواداران خوشحال باشند

مصاحبه ای از برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در ترکیه پخش شد که وی در این مصاحبه کوتاه اظهار داشت: دوست دارم هواداران پرسپولیس را خوشحال کرده و نتایج خوبی برای آنها به ارمغان بیاوریم.

کفاشیان: کی روش، خود خواستار جدایی از تیم ملی شده است

کفاشیان در مورد تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: بحث تغییر سرمربی به هیچ عنوان از سوی فدراسیون فوتبال نبوده و ما قرارداد 4 ساله با وی منعقد کرده ایم و اگر بخواهیم وی به همکاری با ما ادامه ندهد باید یک سال جریمه پرداخت کنیم و از طرفی دیگر از وی رضایت داشتیم و داریم.

کی روش نسبت به شرایطش رضایت نداشت و پیش از جام ملت ها خود اصرار داشت بدلیل شرایط و جو حاکم به همکاریش با تیم ملی ادامه ندهد که ما به وی گفتیم پس از جام ملت ها در این باره صحبت می کنیم و وی جام ملت ها را پشت سر گذاشت و پس از دیدار دوستانه با شیلی و سوئد دوباره از ما خواست همکاریش را قطع کند. وی تاکید داشت که "به من توهین شده است و جو خوبی وجود ندارد" و با این دلیل خواستار جدایی از تیم ملی ایران شده است. ما نمیتوانیم تمام خواسته های کی روش را برآورده کنیم ولی به وی اعلام کرده ایم که تلاش می کنیم شرایط را تا جایی که بتوانیم مهیا کنیم.



کفاشیان در مورد ایجاد تغییرات در فدراسیون و اعضای فدراسیون گفت: گاهی اوقات تغییر لازم است و چه بسا روزی خود من از ریاست فدراسیون کنار می روم و این مسئله امری اجتناب ناپذیر است.

وی در مورد جلسه اش با کی روش و اسدی گفت: کی روش خودش در بسیاری موارد منتقد است و باید انتقاد پذیر باشد و این انتقادات نباید باعث ناراحتی وی شود. من خودم از عملکرد کی روش رضایت دارم، وزارت ورزش و جوانان با کی روش موافق است.

کفاشیان در بخشی دیگر از صحبت های خود اظهار داشت: دکتر اسدی وظیفه دارد در تامین امکانات تیم ملی گام بردارد و باید دید علت نظرات وی در مورد کی روش چیست.

کفاشیان در مورد اینکه آیا در جلسه مشترک با اسدی از دلالی کی روش صحبتی شد یا نه گفت: اصلا چنین چیزی نبود و بحث دلالی در تشکیلات ما نیست، نبوده و ما چیزی تا به حال در این مورد ندیده‌ایم.

گوشه هایی از دیدار تیم های ایران و سوئد پخش شد.

کفاشیان در مورد کی روش گفت: جلسه ای امروز با اعضای هیات رییسه داریم و طی آن در مورد کی روش و شرایط وی تصمیم گیری می شود و مطمئن هستم اعضای هیات رییسه هم خواهان ماندن کی روش هستند.

نمیدانم چه شد که کی روش ، با کی روش یک ماه و نیم قبل که قرارداد را با وی تمدید کردیم تا این حد تغییر کرده است. کی روش مدتی پس از عقد قرارداد به مرخصی رفت و نمی دانم که در این چند روز چه شد که کی روش تا این حد تغییر کرد.

گوشه هایی از صحبت های بازیکنان و مربیان در مورد جواد نکونام پخش شد.

نکونام: همانطور که آمدم، رفتم/ از فدراسیون تماسی با من گرفته نشد

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد خداحافظی خود از تیم ملی گفت: واقعیتش را بخواهید تصمیمم خیلی سریع و بدون برنامه بود و همانطور که روزی بدون مقدمه به تیم ملی دعوت شدم همانگونه خداحافظی کردم و نمی خواستم برنامه خاصی برای خداحافظی ام برگزار شود. کی روش به من گفت اگر می خواهی خداحافظی کنی من می توانم کمک کنم در بازی خداحافظی کنی که زلاتان کاپیتان تیم مقابل است و بازی بزررگی محسوب می شود.



وی در مورد اینکه پس از خداحافظی از تیم ملی تماسی با وی گرفته شده است یا خیر عنوان داشت: تماسی از فدراسیون با من گرفته نشد که کفاشیان در واکنش به صحبت های نکونام گفت: ما با خداحافظی آقا جواد موافقت نکرده ایم و وی علاوه بر بازی ، تیم ملی را هدایت می کند و کاپیتان است و فکر خوبی دارد و چون با خداحافظی نکونام موافق نبودیم تماسی با وی نگرفتیم.

نکونام در ادامه صحبت هایش در مورد خداحافظی کی روش و تغییر سرمربی گفت: کی روش مربی خیلی خوبی است و کفاشیان نیز برای حفظ کردن وی تلاش زیادی کرد ولی بالاخره شرایط به این گونه رقم خورده است.

وی در مورد لباسهای تیم ملی و توپ های فوتبال اظهار داشت: لیگ ایران کیفیت پایینی دارد و 30 درصد این مسائل به کیفیت توپ برمی گردد و این مسائل جزئی در کیفیت لیگ تاثیرگذار بود. نکونام در مورد پاداش ندادن فدراسیون به تیم ملی پس از پیروزی برابر تیم ملی شیلی گفت: بازیکنان پس از این پیروزی انتظار داشتند حداقل پاداشی به آنها داده شود ویا از آنها تشکر شود که متاسفانه این امر نیز صورت نگرفت.

نکونام در بخشی از صحبت های خود گفت: کفاشیان و مجموعه فدراسیون تلاش زیادی برای موفقیت تیم ملی کردند.

با توجه به اینکه صدای ارتباط تلفنی نکونام با برنامه دچار مشکل شده بود صحبت های وی نیمه تمام ماند و آنالیز عملکرد تیم ملی در دیدارهای دوستانه شیلی و سوئد پخش شد که طی آن به نقاط ضعف و قوت بازیکنان اشاره شده بود.

نکونام در ارتباط مجدد با برنامه نود گفت: پیش از جام جهانی فشار بسیاری روی ما بود، خیلی ها می خواستند تیم به جام جهانی نرود ولی ما به جام جهانی راه یافتیم و با مربی گری کی روش موفقیت های خوبی بدست اوردیم و با برداشتن کی روش دوباره به عقب بر می گردیم و نباید این اقدام صورت گیرد ، چرا که تیم ملی فوتبال اکنون برای کشور افتخار آفرینی می کند و نباید این شرایط را از بین برد! بازیکنان تیم ملی ایران می خواهند کی روش بماند و باید این امر صورت بگیرد که اگر چنین نشود فوتبال ایران متضرر خواهد شد.

نکونام تاکید داشت که اگر کی روش برود باید مربی با سطح بالاتر بیاید که در آن صورت نیز تا آن مربی با فوتبال ایران آشنا شود زمان خواهد برد. پس از جام جهانی 2006 برانکو و دادکان را برداشتند و این مسئله به ضرر فوتبال ایران بود و اگر اکنون نیز کی روش را بردارید بطور قطع خیلی ضرر خواهیم کرد.

کفاشیان: ما با خداحافظی نکونام موافقت نکرده ایم!

کفاشیان در پاسخ به این صحبت ها خاطرنشان کرد: جواد نکونام می تواند با کی روش صحبت هایی داشته باشد ، کی روش باید ته دلش برای ماندن راضی باشد و فکر می کنم شما باید با کی روش هم صحبتی داشته باشید.

ما از عملکرد کی روش و تیم ملی رضایت داشته ایم و می توانم بگویم یکی از بهترین تیم های ملی را داشته ایم.

نکونام در ادامه این بحث گفت: کی روش دوست دارد بماند ولی در نهایت کفاشیان بعنوان رییس فدراسیون باید با کی روش صحبت کند و اگر کفاشیان بخواهد ، کی روش می ماند به شرطی که اعضای هیات رییسه با قدرت صحبت کنند. از مسئولان فوتبال کشور می خواهم اجازه ندهند فوتبال به دست کسانی بیافتد که نباید بیافتد!

یزدانی کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.



گزارش نود درجه پخش شد که طی آن با ادبیات طنز به اتفاقات روزهای احیر فوتبال ایران پرداخته شده بود.

تصاویری از دیدار تیم های تراکتورسازی - استقلال خوزستان به همراه حواشی و صحبت های بازیکنان و مربیان تیم ها پخش شد.

کفاشیان: با کی روش صحبت کرده و وی را برمی گردانیم

کفاشیان در صحبت های پایانی خود اظهار داشت: امروز سعی می کنیم با کی روش مذاکره کرده و شرایطی فراهم کنیم تا کی روش به تیم ملی برگردد و با ما همکاری داشته باشد. نظر اعضای هیات مدیره نیز چنین است و تلاش می کنیم وی را برگردانیم.

گزارشی از دیدار تیم های نفت تهران - نفت مسجد سلیمان، فولاد خوزستان - استقلال و حاشیه ها و مصاحبه های مربوط به آنها پخش شد.

گزارش تقویم نود پخش شد.

انتخاب و کناره گیری عجیب مایلی کهن به سرمربی گری تیم ملی در ۱۶ فروردین ۸۸، تولد کریم انصاری فرد در ۱۴ فروردین و باخت تاریخی استقلال در جام باشگاه های استقلال برابر آنیانگ در ۱۴ فروردین ۸۱ از موضوعات جالب تقویم این هفته بود.

به همین بهانه داود سیدعباسی و فراز فاطمی دو بازیکن عضو تیم استقلال در آن دوره مهمان تقویم نود بودند و از رمز و راز شکست استقلال در آن بازی گل آلود در ورزشگاه آزادی صحبت کردند.

پس از تقویم عادل فردوسی پور به درگذشت سیروس قایقران اشاره کرده و گفت هفته بعد کلیپی ویژه از وی پخش خواهد شد.

گزارشی از دیدار تیم های صبای قم - سپاهان، پرسپولیس - راه آهن، به همراه حواشی و صحبت های بازیکنان و مربیان تیم ها پخش شد.

پس از این دیدار گوشه هایی از نسشت خبری حمید درخشان سرمربی مستعفی تیم پرسپولیس پخش شد که وی در آن با عصبانیت از اشتباهات فردی بازکنان سخن کی گفت و اظهار داشت این اشتباهات فردی ارتباطی به نکات فنی و مربی تیم ندارد.

تیترهای صفحه نخست روزنامه های ورزشی صبح سه شنبه مرور کرد.

عملکرد بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ های خارجی از جمله قوچان نژاد، اشکان دژاگه، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، سردار آزمون، جواد نکونام، مهرداد پولادی، بیت آشور، مرتضی پورعلی گنچی، علیرضا حقیقی و علیرضا جهانبخش مورد بررسی قرار گرفت که نکته جالب توجه در این گزارش تمجید سرمربی تیم از علیرضا جهانبخش و عملکرد عالی وی در بازی ها و ثبت 30 گل و پاس گل در 28 بازی بود.

گزارشی از دیدار تیم های سایپای البرز - ملوان بندرانزلی، ذوب آهن - گسترش فولاد به همراه مصاحبه های بازیکنان و مربیان دو تیم به همراه حواشی این دیدار پخش شد.

گزارش نود تا نود پخش شد که طی آن اتفاقات اخیر فوتبال ایران مورد بررسی قرار گرفته بود.

از اتفاقات جالب در این بخش اشتباه عجیب مسئولان هیئت فوتبال استان قم بود که بازی این هفته تیم شهرشان برابر سپاهان را با بنری عجیب و اشتباه مسابقه صبا - تراکتورسازی معرفی کرده بودند.

داوری دیدارهای پخش شده توسط یزدانی کارشناس داوری برنامه مورد بررسی قرار گرفت.

برنامه لیگ قهرمانان آسیا در هفته جاری به نمایش گذاشته شد.

در پایان برنامه نود ، 82 درصد فوتبال دوستان مخالف رفتن کی روش و 18 درصد موافق تغییر کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال بودند.



برنامه نود این هفته ساعت 2:25 بامداد سه شنبه به پایان رسید.
  • محمد حسینی

فوتبال

نود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی