خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۰۶ ب.ظ

سپاهان ـ تراکتورسازی

این مسابقه از نظر جذابیت در ردیف بهترین مسابقات یک سال لیگ‌برتر فوتبال ایران است، رقابتی بین دو تیم مدعی لیگ‌برتر فوتبال ایران.


به گزارش "ورزش سه"، این دیدار صدرجدولی بین تیم هایی صورت می‌ گیرد که از سال 87 به بعد هر کدام همواره صاحب یک عنوان قهرمانی در لیگ بوده اند. دیدار 2 تیم در اصفهان می‌ تواند سپاهان را به جمع مدعیان برگرداند.

1. پیروزی تراکتور گام بلند شاگردان اولیویرا به سمت عنوان قهرمانی خواهد بود. با توجه به احتمال توقف نفت مقابل فولاد 3 امتیاز این بازی دشوار خارج از خانه تراکتور را به عنوان مدعی اصلی لیگ معرفی می‌ کند.

2. سپاهان نیز می‌ تواند در صورت برد در این مسابقه تا رده سوم جدول بالا بیاید. پس از شکست هفته گذشته مقابل صبا، آنها باید هواداران خود را با کسب یک نتیجه خوب راضی کنند. اگرچه تعدد مصدومان در این بازی دست حسین فرکی را بسته است اما آنها محرم نویدکیا کاپیتان خود را در این مسابقه در اختیار خواهند داشت و این مهمترین اتفاق ترکیب زردپوشان است.

3.این بازی 5 یار محروم دارد. خلعتبری، رحمان احمدی و سعید قائدی فر از سپاهان و شاهین ثاقبی و سامان نریمان جهان از تراکتورسازی.

4. هفته گذشته هفته‌ای کابوس‌وار برای سپاهان بود زیرا آنها علاوه بر اینکه نتوانستند ۳ امتیاز بازی را بگیرند حتی تلفات هم دادند! مصدومیت هادی عقیلی و دوری دو هفته‌ای او از میادین، ۲ اخطاره شدن و محرومیت خلعتبری و همچنین اخراج رحمان احمدی در آن بازی باعث شد این ۳ بازیکن تاثیرگذار بازی با تراکتورسازی را از دست بدهند. در سوی دیگر همچنین سعید قائدی‌فر، دفاع چپ این تیم نیز ۳ اخطاره شده است و در صورتی که حاج صفی به این بازی نرسد سپاهان عملاً برای پست دفاع چپ بازیکنی نخواهد داشت.

5. سپاهان تنها تیم بدون شکست در خانه در لیگ چهاردهم است و از این حیث در بین سایر تیم‌های لیگ برتر رکورددار است. سپاهانی‌ها در این فصل تاکنون ۱۲ بازی خانگی داشته‌اند که در ۷ بازی پیروز و در ۵ بازی به نتیجه تساوی رسیده‌اند. پس از سپاهان اما ذوب آهن و نفت تهران هستند که فقط یک شکست خانگی در کارنامه داشته‌اند.

6. زردپوشان اصفهانی در این فصل هیچگاه در دو بازی پشت سر هم مغلوب نشده‌اند. البته سپاهان در 7 بازی اخیر 2 برد، 2 مساوی و 3 باخت گرفته و این نتایج تقریبا در این باشگاه کم سابقه بوده است.

7. تراکتورسازی موفق ترین تیم 2 ماه اخیر لیگ، 5 بازی متوالی با هدایت تونی اولیویرا را به سود خود تمام کرده است. شاید سپاهان نامدارترین حریف خارج از خانه اولیویرایی باشد که با حریف فردا آشنایی کاملی دارد.

8. سپاهان و تراکتورسازی تاکنون در تاریخ لیگ برتر ۱۳ بار به مصاف هم رفتند که سهم سپاهان ۶ پیروزی و سهم تراکتور ۴ بوده است؛ ضمن اینکه ۳ دیدار دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین در دیدارهای رو در روی دو تیم ۳۱ گل به ثمر رسیده است که سهم تراکتورسازی ۱۴ گل و سهم سپاهان ۱۷ گل بوده است.

9. تراکتورسازی در دور رفت با هدایت رسول خطیبی به دیدار سپاهان رفت. جالب است که بدانید سپاهان هم به نسبت بازی رفت، شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی را در اختیار ندارد. بازیکنانی که برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتور پیوسته اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی