خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۴۷ ق.ظ

احتمال همبازی شدن مسی و کریستیانو

یوفا در نظر دارد مسابقه ای شبیه مسابقه ستارگان لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا (NBA) را در فوتبال اروپا پیاده کند.


به گزارش "ورزش سه"، نشریه موندودپورتیوو چاپ بارسلونا، امروز در گزارشی اختصاصی، پرده از این طرح محرمانه یوفا برداشت. مسابقه ای که می تواند درآمدزایی هنگفتی برای این ارگان داشته باشد. در NBA هر ساله مسابقه ای بین بازیکنان منتخب کنفرانس شرق و غرب برگزار می شود که به مسابقه "ALLSTAR GAME" معروف است. بازیکنان دو تیم نیز با نظر هواداران برگزیده می شوند.

هنوز مشخص نیست که یوفا برای انتخاب بازیکنان دو تیم چه برنامه ای دارد. در فوتبال، این مسابقه بین بهترین های شمال و جنوب برگزار خواهد شد. بازیکنان منتخب لیگ های انگلیس، آلمان و روسیه به عنوان تیم شمال در یک طرف و بازیکنان منتخب لیگ های فرانسه، اسپانیا و ایتالیا به عنوان تیم جنوب، در سوی دیگر میدان قرار خواهند گرفت.

بدین ترتیب مسی و رونالدو در تیم جنوب کنار یکدیگر به میدان خواهند رفت.مساله ای که برای اولین بار اتفاق می افتد و جذابیت رسانه ای فوق العاده نیز خواهد داشت. ترکیب احتمالی دو تیم به شرح زیر خواهد بود :




  • محمد حسینی

فوتبال

مسی

کریس رونالدو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی