خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۲۴ ب.ظ

خلعتبری: زبانم لال، اگر باختیم تقصیر من نیندازند

محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان قبل از بازی حساس برابر پرسپولیس در تصمیمی عجیب از لیست این تیم کنار گذاشته شد.


محمدرضا خلعتبری در همین خصوص با "ورزش سه" صحبت کرد که حرف های او را می خوانید:

مشکل فنی نبود

من نمی خواهم فعلا خیلی از صحبت ها را انجام دهم چون باید بدانم دلیل اصلی این تصمیم چه بوده است. اما هواداران سپاهان بدانند مشکل من فنی نبوده و همه جا هم نوشته شده که آقای فرکی با من مشکلی نداشته و این تصمیم باشگاه بوده. من برای بازی با تراکتور محروم بودم و در جلسه ریکاوری بعد از بازی حضور داشتم . اما آقای فتاحی به من زنگ زدند که سر تمرین نروم. من هم به سرپرست تیم زنگ زدم که گفتند، آقای فرکی این تصمیم را گرفته است.

روی حرف آقای فرکی حرف نمی زنم

اگر این تصمیم آقای فرکی باشد من نمی توانم حرفی بزنم چون نظر سرمربی قابل احترام است. من برای آقای فرکی ارزش زیادی قائل هستم و اگر تا آخر فصل هم بگویند که من نباشم حرفی نمی زنم. اما این تصمیم باشگاه بوده و مشکل فنی نبوده. در این باشگاه اتفاقات بدتر افتاده اما آب از آب تکان نخورده و اگر لازم باشد خیلی حرف ها را می زنم اما الان صلاح نیست. در سپاهان بازیکن با یک جریمه معمولی به تمرین برمی گردد . اما اینکه من را برای این بازی بزرگ محروم می کنند خیلی برای من جای سوال دارد.

باشگاه تقصیررا گردنم نیاندازد

من در حال حاضر شرایط خیلی خوبی دارم و می توانستم در این بازی به تیم کمک کنم.به امید خدا سپاهان در این بازی پیزوز می شود اما اگر زبانم لال فردا تیم نتیجه نگرفت مسوولان باشگاه باید پاسخگو باشند که به خاطر یک اتفاق کوچک من را نبردند. من با آقایان صحبت کردم و واقعیت را گفتم اما این اتفاق افتاد. اگر این اتفاق خدای ناکرده افتاد مسوولان باشگاه تقصیرها را گردن من نیندازند چون من در بهترین شرایط هستم و می توانم به تیم کمک کنم.

هواداران بدانند می توانستم کمک کنم

هواداران بدانند من سپاهان را دوست دارم و بهترین بازی هایم را برای این تیم کردم و به انها مدیون هستم و در این بازی هم می توانستم کمک کنم. فقط برای تیم آرزوی موفقیت می کنم و فردا برای برد سپاهان دعا می کنم. امیدوارم غیبت من به تیم ضرر نزند.
  • محمد حسینی

خلعتبری

سپاهان

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی