خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۵۱ ق.ظ

سوارز: وظیفه من کمک به مسی و نیمار است

لوئیس سوارز که تابستان گذشته از لیورپول به بارسلونا پیوست، با وجود شروعی ناامیدکننده، در یکی دو ماه اخیر به فرم مطلوبش در بارسا دست یافته است.


به گزارش "ورزش سه"، سوارز تا بدینجا 10 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده و شانس خوبی دارد تا همراه این تیم در لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری عنوان قهرمانی را کسب کند. بارسا فردا در پاریس، از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، باید بازی رفت خود را مقابل پاری سن ژرمن برگزار کند.

سوارز در مورد شرایطش در بارسلونا به وبسایت یوفا گفت:" زندگی در بارسلونا یعنی وفق پیدا کردن با شیوه بازی مسی و نیمار و آسانتر کردن کارها برای این دو ستاره.هر دو، بازیکنانی با کیفیت باورنکردنی هستند.در بارسا باید به هم تیمی هایتان کمک کنید و در خدمت تیم باشید. همه ما با این مساله که شرایط را برای گلزنی مسی و نیمار فراهم کنیم راحت هستیم.
به این دو کمک می کنیم تا بهترین بازی خودشان را انجام دهند. موقعیت هایی هم پیش می آید که با بیش از دو یا سه بازیکن در خط حمله بازی می کنیم."

سوارز در مورد دلیل جدائیش از لیورپول نیز گفت:" بارسلونا باشگاه رویاهای من بود و همیشه دوست داشتم برای این تیم بازی کنم. در بارسا شرایط بسیار خوبی دارم. در ابتدا نیاز بود با هم تیمی هایم بیشتر آشنا شوم که این مساله خیلی سریع اتفاق افتاد.
البته قهرمان شدن در چمپیونزلیگ نیز یکی دیگر از دلایل پیوستن من به بارسا بود. این تیم همیشه کاندیدای قهرمانی در این تورنمنت است. در تیم های قبلی خودم، چنین شرایطی وجود نداشت و در بهترین حالت، جام های داخلی را تصاحب می کردیم."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی