خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ق.ظ

پشت پرده استعفای کادر پزشکی بایرن

خبر استعفای مولر وولفارت ،پزشک باشگاه بایرن که سالیان متمادی در کنار این تیم بود، در محافل ورزشی آلمان سر و صدای زیادی به پا کرد.


به گزارش "ورزش سه"، او بعد از باخت چهارشنبه شب باواریایی‌ها مقابل پورتو پرتغال در مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا تصمیم گرفت از سمت خود کناره‌گیری کند.
"بیلد" نوشت اتفاقات رخ داده در رختکن بایرن عامل این تصمیم دکتر مولر بوده است. بعد از پایان بازی مقابل پورتو گفتگویی بین مولر وولفارت و کارل هاینس رومنیگه انجام شد که موضوع آن بازیکنان مصدوم بایرن بودند که چرا بازگشتشان به درازا کشیده است. بایرن مجبور بود برای این مسابقه از روبن، ریبری، آلابا، شواین‌اشتایگر، مارتینز و بن‌عطیه چشم‌پوشی کند.
پیش از آن هم بین دکتر مولر و پپ گواردیولا بر سر موضوع فرانک ریبری مشاجره پیش آمده بود. این بازیکن فرانسوی در بازی مقابل شاختار دونتسک از ناحیه قوزک پا مصدوم شد ولی مصدومتیش شدید نبود و باید بعد از حداکثر یک هفته به میادین بازمی‌گشت. آن موقع در مورد اینکه ریبری به کمک آمپول سریعتر خودش را به بازی‌های بعدی برساند، بین مسئولان و کادر فنی و پزشکان بایرن اختلاف نظر جدی وجود داشت.
  • محمد حسینی

بایرن مونیخ

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی