خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ب.ظ

چلسی - منچستریونایتد

دو تیم چلسی و منچستریونایتد، امروز در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین لیگ برتر قصد دارد اختلاف خود با تعقیب کنندگان را به 10 امتیاز برساند.

چلسی
شاگردان ژوزه مورینیو، با 7 امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده اند و حالا یکی از سخت ترین دیدارهای فصل خود را پیش رو خواهند داشت. چلسی یک بازی کمتر از دیگر رقبایش انجام داده و همین موضوع، شانس آنها را برای کسب قهرمانی بسیار بالا می‌برد. آبی‌ها در این فصل موفق به کسب قهرمانی در جام اتحادیه شده اند ولی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا، از دور رقابت‌ها کنار رفته اند و در واقع، لیگ برتر آخرین جامی است که برای کسب ان تلاش می‌کنند. چلسی برای این بازی، دیگو کاستا و لویک رمی را در اختیار نخواهد داشت.

منچستریونایتد
لوئیس فان خال و شاگردانش، با کسب 65 امتیاز از 32 بازی، در رده ی سوم جدول قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 شکست کسب کرده اند و حالا برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان، باید به مصاف چلسی بروند ، هر چند که روی کاغذ هنوز شانس قهرمانی در لیگ را هم دارند. با این حال، آمار یونایتد مقابل چلسی خیلی خوب نبوده . آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 شکست و 2 تساوی مقابل آبی‌های لندن کسب کرده اند و در این بازی نیز با مصدومین متعدد حاضر خواهند بود. فان خال برای این بازی، مایکل کریک، دیلی بلیند، مارکوس روخو و فیل جونز را در اختیار نخواهد داشت ولی فان پرسی و لوک شاو احتمالا می‌توانند برای تیمشان به میدان بروند.
  • محمد حسینی

فوتبال

منچستر یونایتد

چلسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی