خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ب.ظ

بایرن مونیخ-پورتو

دو تیم بایرن مونیخ و پورتو، امشب در ورزشگاه آلیانز آره‌نا شهر مونیخ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.



به گزارش "ورزش سه"، بایرن برای جبران شکست سنگین در دیدار رفت، پا به این دیدار خواهد گذاشت.

بایرن مونیخ

شاگردان پپ گواردیولا عملکرد خوبی در طول فصل جاری داشته اند و در حال حاضر با اختلاف نسبت به تیم دوم جدول بوندس لیگا، در صدر آن قرار دارند. آنها در لیگ قهرمانان نیز خوب کار کرده بودند و از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شدند ولی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی، مقاب پورتو و در پرتغال، 3-1 شکست خوردند تا یکی از عجیب ترین نتایج چمپیونزلیگ را رقم زده باشند و خود را در آستانه حذف قرار دهند. به نظر مشکل اصلی بایرن در این مقطع از فصل، مشکل مصدومیت باشد که البته حل نشده است. شواین اشتایگر، ریبری، روبن، آلابا و بن عطیه، مصدومین بایرن هستند که برای بازی رفت حضور نداشتند و به این بازی هم نخواهند رسید.



پورتو

پورتو در فصل جاری تیم بسیار آماده ای نشان داده و در این مقطع از فصل، نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 شکست کسب به دست آورده اند و حالا خود را برای بزرگترین چالش فصل آماده می‌کنند. پورتو در دیدار رفت با گل‌های کوئارشما و جکسون مارتینز موفق شد 3-1 بایرن را شکست دهد ولی حالا باید برای حفظ این نتیجه و صعود به جمع 4 تیم برتر اروپا، به آلیانز آره نا رفته و از آن دفاع کنند. دانیلو و الکس ساندرو به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود و کریستین تیو، بازی پیشین پورتو را به دلیل مصدومیت از دست داده است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی