خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۴۱ ق.ظ

مولر: زدن 2 گل به پورتو معجزه نیست

بایرن مونیخ هفته گذشته بازی رفت مقابل پورتو را با نتیجه 3-1 به این تیم واگذار کرد و برای صعود، باید در بازی برگشت که فردا در مونیخ برگزار می شود، دو گل به حریف پرتغالی اش بزند.


به گزارش "ورزش سه"، مونیخی ها این هفته ها با بحران مصدومیت بازیکنان کلیدی خود روبرو هستند و در غیاب بازیکنانی چون روبن، آلابا و ریبری، باید شکست 3-1 بازی رفت را جبران کنند.

توماس مولر، مهاجم ارزشمند بایرن در آستانه بازی برگشت مقابل پورتو به خبرنگاران گفت:" برای زدن 2 گل به پورتو در خانه، بایرن نیاز به یک معجزه ندارد ولی بهتر است به جای حرف زدن، در عمل این مساله را ثابت کنیم. با کمک هوادارانمان این قدرت را داریم تا پورتو را حذف و به نیمه نهایی صعود کنیم."

فیلیپ لام، کاپیتان بایرن نیز در این رابطه گفت:" 90 دقیقه حساسی را پیش رو داریم. کافی است در ده دقیقه اول یک گل بزنیم. در این صورت فشار از روی ما برداشته شده و راحت تر می توانیم به زدن گل بعدی فکر کنیم. فکر می کنم در بازی فردا بیش از هر چیزی، به گلزنی در ده دقیقه اول نیاز داریم."
  • محمد حسینی

بایرن مونیخ

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی