خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ب.ظ

موناکو-یوونتوس

دو تیم موناکو و یوونتوس، امشب در ورزشگاه لوئیس دوم شهر موناکو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری با پیروزی در خانه، با حاشیه امنیت نسبتا خوبی پا به این دیدار گذاشته است.

موناکو

شاگردان لئوناردو ژاردیم، عملکرد بسیار خوبی در لیگ قهرمانان داشته اند و تا به اینجای کار، بهترین خط دفاع را به خود اختصاص داده اند. آنها در دیدار رفت مقابل یووه نیز عملکرد نسبتا خوبی به نمایش گذاشتند ولی موفق به کسب تساوی یا پیروزی نشدند. با این حال، موناکو در فرم خوبی قرار ندارد و در 5 بازی اخیر خود، 3 تساوی، 1 شکست و 1 پیروزی به دست آورده که نشان از افت این تیم در اواخر فصل دارد. سعی موناکو برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است ولی با نتایجی که در هفته های اخیر کسب کرده، به نظر این موضوع برایشان خیلی دور خواهد بود. لاسینا ترائوره و تیمئو باکایوگو مصدومین موناکو برای این بازی هستند.



یوونتوس

یووه با ناکامی‌هایی که در طول حضور آنتونیو کونته در لیگ قهرمانان داشت، حال با آلگری به نظر اهداف بزرگی در این جام به سر دارد. بیانکونری در بازی رفت با پیروزی 1-0 موفق شد پیروزی خوبی در خانه به دست آورد و گلی دریافت نکند. حال آنها باید مقابل تیمی دفاع کنند که بهترین خط دفاع لیگ قهرمانان را در اختیار دارد.در صورت موفقیت یووه به صعود به دور بعد، این اولین بار پس از سال 2003 خواهد بود که آنها به این مرحله رسیده‌اند.پل پوگبا، ستاره خط هافبک یووه برای این بازی آماده نیست و در لیست تیمش قرار نگرفته است.


  • محمد حسینی

فوتبال

موناکو

یونتوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی