خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۳۹ ب.ظ

آرسنال-چلسی

دو تیم آرسنال و چلسی، امروز در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.



به گزارش "ورزش سه"، مورینیو در 12 بازی اخیرش مقابل آرسنال، شکستی تجربه نکرده و مدعی شد که این یددار، از 12 دیدار قبلی مهم‌تر است.

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر با کسب 66 امتیاز از 32 بازی، در رده ی سوم جدول لیگ برتر قرار دارند ولی این شانس را دارند که در صورت کسب پیروزی در بازی امروز، به رده ی دوم بازگردند. اختلاف امتیاز آنها با چلسی، در حالی که دو تیم دو بازی کمتر از باقی تیم‌ها دارند، 10 امتیاز است و دیدار امروز در تعیین تکلیف قهرمان فصل تاثیر مستقیم و مهمی خواهد داشت. آرسنال در 5 بازی اخیر خود، 5 پیروزی کسب کرده و با آمادگی کامل برای این بازی آماده می‌شود. ونگر مرته ساکر را احتمالا در اختیار نخواهد داشت، همینطور چمبرلین و آرتتا هم به این بازی نخواهند رسید ولی پائولیستا احتمالا امروز به میدان می‌رود.



چلسی

شاگردان ژوزه مورینیو با کسب 76 امتیاز از 32 بازی، در صدر جدول لیگ برتر رقرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند و با آمادگی نسبتا خوبی پا به این دیدار می‌گذارند. آمار در دیدارهای پیشین دو تیم، کاملا به نفع چلسی است. در حقیقت، شاگردان مورینیو در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند و همچنین در 12 تقابل اخیر بین ونگر و مورینیو، سرمربی فرانسوی موفق به کسب پیروزی نشده است.



  • محمد حسینی

آرسنال

فوتبال

چلسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی