خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ب.ظ

بایرن مونیخ-دورتموند

دو تیم بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند، امروز در ورزشگاه آلیانز آره‌نا شهر مونیخ، در دیدار نیمه نهایی جام حذفی، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


به گزارش "ورزش سه"، با توجه به جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل، این آخرین تقابل او با بایرن و گواردیولا به عنوان مربی دورتموند خواهد بود.

بایرن مونیخ

شاگردان پپ گواردیولا که با پیروزی در ضربات پنالتی موفق به حضور در این مرحله شده اند، قصد دارند برای کسب سه گانه، تمامی رقبا از جمله دورتمند را شکست دهند که با توجه به کسب قهرمانی در بوندس لیگا، دیدار امروز یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل آنها محسوب می‌شود. بایرن در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 شکست کسب کرده و در 3 بازی، گلی دریافت نکرده است. مشکل مصدومیت در بایرن همچنان کامل رفع نشده ولی شاید آرین روبن و مهدی بن عطیه، مشکلی برای این بازی نداشته باشند و بتوانند به میدان بروند.



دورتموند

کلوپ در آخرین حضورش مقابل بایرن به عنوان سرمربی دورتموند، انگیزه های زیادی دارد. همچنین سرمربی آلمانی دوست دارد با جام، تیمی که 7 سال در آن مربی گری کرده را ترک کند و این آخرین شانس آنها برای کسب یک جام مهم است. دورتموند در 5 بازی اخیر خود ، 3 پیروزی و 2 شکست کسب کرده که یکی از شکست ها مربوط به تقابل مقابل بایرن است. در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 3 پیروزی سهم بایرن و دو پیروزی سهم دورتموند بوده است. به جز دیدارهای سوپرکاپ که دورتموند موفق به کسب پیروزی شده بود، در دیگر دیدارهای این فصل بایرن عملکرد بهتری داشته و موفق به کسب پیروزی شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی