خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۴۲ ب.ظ

پاسخ تند مورینیو به منتقدان سبک فوتبالش

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی بار دیگر پاسخ منتقدین که سبک فوتبال او را خسته کننده می‌خوانند را داد و گفت که آنها دوست دارند روی کره ماه فوتبال بازی کنند.


به گزارش "ورزش سه"، آبی‌های لندنی با 10 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دارند و تقریبا قهرمانیشان قطعی شده است. با این حال، آنها بارها و بارها توسط منتقدین، به عنوان تیمی خسته کننده نام برده می‌شوند.

سرمربی پرتغالی در جمع خبرنگاران گفت:" مردم درباره سبک فوتبال صحبت می‌کنند ولی چه سبکی؟ گاهی درباره آینده فوتبال فکر می‌کنم و شاید آینده فوتبال زیبا باشد، یک زمین چمن کارپت، بدون گل، با تیم‌هایی که تمام بازی مالکیت توپ را در اختیار دارند.نحوه ی آنالیز فوتبال جدید جوری شده که گلزنی از آن خارج شده است. این فوتبال را باید روی کره ماه بازی کرد، جایی که سطح زمین خوب نیست، چاله دارد و گلی در میان نیست. همه می‌گویند فلان تیم خوب بازی کرد زیرا مالکیت توپ را در اختیار داشت، انگار که دیگر گلزنی مهم نیست. آنها تیمی که به اندازه ی ما گلزنی می‌کند را خسته کننده می‌دانند ولی تیمی که 70% مالکیت توپ را درا ختیار دارد و گل نمی‌زند، جذاب است. شاید، وقتی نوه ی من فوتبال بازی می‌کند، فوتبال طوری شده باشد که دیگر گلی در میان نباشد و مردم از پاسکاری و مالکیت توپ لذت ببرند. ولی وقتی فوتبال بدون گل بازی شود، شما خواهید گفت که خسته کننده است. گلزنی را دوباره برگردانید. به نظر من، فوتبال این است که توپ را وارد دروازه حریف کنید و مانع ورود آن به دروازه خودتان شوید."
  • محمد حسینی

فوتبال

مورینیو

چلسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی