خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۵۶ ب.ظ

پرسپولیس – بنیادکار

پرسپولیس از دیدارهایش با بنیادکار در تهران خاطره خوبی ندارد و امیدوار است فردا با پیروزی بر این تیم جواز صعود به مرحله بعدی را به دست بیاورد.


به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فردا در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف بنیادکار ازبکستان خواهد رفت. در دو دیدار گذشته این دو تیم در تهران پرسپولیس دو شکست را تجربه کرده است و البته امیدوار است با توجه به شرایط جدول و حذف بنیادکار از لیگ قهرمانان برابر این تیم به برتری برسد.

اما مهمترین دیدار این دو تیم را می‌توان در سال‌های گذشته به نبرد در یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان و روزی که ریوالدو در ترکیب بنیادکار حضور داشت نامید. بنیادکار با توجه به کسب رتبه دوم باید در تهران نبرد تک حذفی را برابر پرسپولیس برگزار می‌کرد و استادیوم آزادی بار دیگر یکدست قرمز شده بود تا پیروزی را جشن بگیرد. در آن بازی اما ریوالدو با تجربه بالای خود سد بزرگی برابر پرسپولیس شد و در نهایت با پنالتی‌ای که خودش گرفته بود تیمش را برنده این دیدار کرد.

نبی‌اله باقری‌ها مرتکب این پنالتی شد تا ریوالدو با گل کردن آن تیمش را برنده بازی کند و به مرحله بعدی صعود کنند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی