خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ب.ظ

یوونتوس-رئال مادرید

دو تیم یوونتوس و رئال مادرید، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


به گزارش "ورزش سه"، با قهرمانی یوونتوس در لیگ ایتالیا، حال تمام تمرکز شاگردان آلگری بر روی دیدار نیمه نهایی مقابل رئال مادرید است.

یوونتوس

شاگردان ماسیمیانو آلگری، در سری آ برای چهارمین سال پیاپی، قهرمان شدند. همچنین آنها در کوپا دل ری، به فینال رسیده اند و در آستانه کسب قهرمانی نیز قرار دارند.رویای کسب سه گانه، حالا برای یوونتوس بیش از همیشه نزدیک است و بیانکونری ها فاصله ی بسیار کمی دارند ولی سد محکمی به نام رئال مادرید، مقابل آنها قرار گرفته است. یوونتوس در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 شکست و 1 تساوی کسب کرده و در فرم نسبتا خوبی قرار دارد. دو تیم در مجموع 16 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که رئال با 8 پیروزی، برتری خفیفی نسبت به یوونتوس با 7 پیروزی دارد. همچنین در سال 2003، دو تیم در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند که یوونتوس موفق به صعود به فینال شد. پل پوگبا، غایب بزرگ یووه برای دیدار رفت است که مسلما تاثیر زیادی روی نتایج این فصل  بانوی پیر داشته است.



رئال مادرید

شاگردان کارلو آنچلوتی که پا به پا در حال رقابت با بارسلونا در لالیگا هستند، قصد دارند اولین تیمی باشند که در تاریخ چمپیونزلیگ، از قهرمانی خود دفاع کرده است. آنها فصل گذشته پس از ده سال، دهمین جام اروپایی را به دست آوردند و امسال نیز در نیمه نهایی هستند و فاصله کمی تا دفاع از این عنوان دارند. رئال در 5 بازی اخیر خود، 5 پیروزی مقابل تیم‌هایی نظیر سویا و اتلتیکو به دست آورده و در فرم خوبی قرار دارد. تغییرات ایجاد شده توسط آنچلوتی مثل استفاده از راموس در خط هافبک یا استفاده از سیستم 2-4-4، کاملا جواب داده و رئال حریفان قدرتمندی را شکست داده است. با این حال، لوکا مودریچ، غایب بزرگ مادریدیستا ها برای این بازی خواهد بود.همچنین کریم بنزما نیز به دلیل مصدومیت، با تیم به تورین سفر نکرده است.

  • محمد حسینی

رئال مادرید

فوتبال

یونتوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی