خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۲۷ ق.ظ

منصوریان: الشباب هدیه گرانقیمتی به نفت داد

علیرضا منصوریان سرمربی نفت‌تهران پس از شکست سنگین تیمش در بازی مقابل العین به شدت از عملکرد تیم الشباب عربستان تمجید کرد.


به گزارش "ورزش سه"، الشباب که در دو بازی رفت‌وبرگشت مغلوب نفت شده و از دور رقابت ها کنار رفته بود، در بازی آخر مقابل پاختاکور نمایش جالب توجهی داشت و با پیروزی ضمن حذف پاختاکور باعث صعود نفت شد. منصوریان در کنفرانس پس از بازی از بازی جوانمردانه الشباب تشکر کرد و گفت: بعد از شکست سنگینی که مقابل العین داشتیم، خیلی خوش شانس هستیم که به دور بعدی لیگ قهرمانان صعود کرده ایم. من از الشباب به دلیل تقدیم این هدیه گرانقیمت تشکر می‌ کنم. من از نتیجه امروز و شکست مقابل تیم بزرگ العین خوشحال نیستم اما شادی من بابت صعود به دور دوم لیگ قهرمانان آسیا وصف ناپذیر است.

منصوریان همچنین تیم العین را صاحب کلاسی متفاوت نسبت به سایر تیم های اماراتی دانست و اعلام کرد بخش مهمی از دلیل شکست تیمش به خستگی بازیکنان این تیم برمی گردد.
  • محمد حسینی

فوتبال

منصوریان

نفت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی