خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ق.ظ

چلسی-لیورپول

دو تیم چلسی و لیورپول ، امروز در ورزشگاه اسمتفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.



به گزارش "ورزش سه"،لیورپول برای حفظ فاصله با منچستر و زنده نگه داشتن امید‌های کسب سهمیه در چند بازی آخر، به پیروزی در این دیدار احتیاج دارد.

چلسی

شاگردان ژوزه مورینیوقهرمانی خود را هفته ی گذشته مسجل کردند و این هفته، با خیالی کاملا آسوده پا به دیدار خواهند گذاشت.چلسی در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و در فرم خوبی قرار دارد. حال آنها باید به مصاف لیورپول بروند که در هفته های اخیر، دچار افت شده است. مورینیو در 10 تقابل پیشین خود با لیورپول، تنها در یک بازی شکست خورده است. دیگو کاستا، رامیرس و اسکار به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند.



لیورپول

شاگردان برندن راجرز با کسب 61 امتیاز از 35 بازی، در رده ی پنجم جدول لیگ برتر قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند و حال باید به مصاف تیمی بروند که قهرمانی آن مسجل شده است. لیورپول در حال حاضر 7 امتیاز با منچستریونایتد اختلاف دارد و در صورت پیروزی در دیدار امروز، می‌تواند این اختلاف را به 4 امتیاز برساند.آنها باید در بازی‌های باقیمانده امیدوار باشند تا یونایتد باز هم دچار لغزش شود تا بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را مهار کنند.


  • محمد حسینی

انگلیس

فوتبال

لیورپول

چلسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی