خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳ ق.ظ

بایرن مونیخ-بارسلونا

دو تیم بایرن مونیخ و بارسلونا، امشب در ورزشگاه آلیانز آره‌نا شهر مونیخ، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.



به گزارش "ورزش سه"، با شکست 3-0 در دیدار رفت، بایرن مونیخ با ماموریتی غیرممکن روبرو خواهد بود.

بایرن مونیخ

شاگردان گواردیولا در فرم بسیار ضعیفی قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 شکست و 1 پیروزی کسب کرده اند و دچار افت شدیدی پس از قهرمانی در بوندس لیگا شدند. هر چند چندین نتیجه به خاطر بازی ندادن به بازیکنان اصلی و استراحت دادن به آنها به شکست منتهی شده و مصدومیت نیز نقش پررنگی در وضعیت اسفناک بایرن داشته است. با شکست 3-0 در دیدار رفت، عملا بایرن با مصدومین زیادی که دارد، عملا با ماموریتی غیرممکن روبروست، هر چند که رومینیگه، امیدوار است اتفاقی عجیب و غریب در این بازی رخ دهد.فرانک ریبری، آرین روبن، دیوید آلابا و باداشتوبر، مصدومین بایرن برای این بازی خواهند بود.



بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز، بر عکس بایرن در فرم بسیار خوبی قرار دارند و با تساوی رئال مقابل مالاگا، بارسا به احتمال فراوان قهرمان لیگ اسپانیا خواهد شد. بارسا با حذف کردن تیم‌هایی نظیر پاری سن ژرمن و منچسترسیتی که هر کدام قهرمان لیگ داخلیشان شده بودند، برای حریفان از ابتدا رقیب قدرتمندی محسوب می‌شد. آنها در بازی رفت نیز 3-0 قهرمان آلمان را شکست داده اند و حالا باید از پیروزی با ارزش خود در ددیار رفت دفاع کنند. با توجه به بازی اخیر دو تیم و عملکرد بایرن در دیدار رفت، کفه ی ترازو به کل به سمت بارسا است. آبی اناری ها مصدوم خاصی در اختیار ندارند و با ترکیب کامل خود در زمین حاضر می‌شوند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی