خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ق.ظ

منچستریونایتد-آرسنال

دو تیم منچستریونایتد و آرسنال، امروز در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


به گزارش "ورزش سه"، آرسنال برای تثبیت صعود مستقیم به لیگ قهرمانان، برای پیروزی در این بازی تلاش می‌کند.

منچستریونایتد

با شکست شب گذشته لیورپول، صعود منچستر به لیگ قهرمانان قطعی شد و حالا رقابت دو تیم برای کسب سهمیه صعود مستقیم به لیگ قهرمانان است. منچستریونایتد در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی و 3 شکست کسب کرده و فراز و نشیب زیادی در اواخر فصل تجربه کرده است. در صورت پیروزی منچستر در این دیدار و شکست آرسنال در دو دیدار باقی مانده اش، شاگردان فان خال می‌توانند به رده ی سوم صعود کرده و مستقیما به لیگ قهرمانان صعود کنند. رابین فان پرسی هنوز شرایط بازی کردن را پیدا نکرده ولی دی ماریا و مارکوس روخو می‌توانند برای شیاطین سرخ به میدان بروند.

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر در صورت کسب پیروزی در این دیدار، صعود مستقیم خود به لیگ قهرمانان را مسجل می‌کنند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و در فرم نسبتا خوبی قرار دارند. با این حال، آمار در 5 بازی اخیر به نفع یونایتد بوده و شیاطین سرخ، یک پیروزی بیش از رقیب خود به دست آورده اند ولی دیدار رفت امسال با پیروزی آرسنال به پایان رسید. دنی ولبک، چمبرلین، متیو دبوشی و رمزی، مصدومین آرسنال هستند که برای این بازی آماده نخواهند بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی